12 Reacties

23 dagen geleden

Probeer eens meteen een speentje te geven. Waarschijnlijk nog zuigbehoefte en het is een soort self soothing manier.

23 dagen geleden

Laat je niet gek maken door hoeveel voeding je kind maximaal mag. Elk kind is anders. Als hij behoefte heeft aan meer (zo lijkt het hier) geef je hem toch iets meer?

23 dagen geleden

Voeding is op gewicht en niet op leeftijd. Zoals al genoemd elk kind is anders.. misschien nog trek of alleen zuigbehoefte? Bij mijn dochter is het meestal zuigebehoefte dus geef ik haar haar speen en is ze rustig.

23 dagen geleden

Ik denk dat hij gewoon trek heeft in meer voeding. Probeer het eens uit en kijk wat er dan gebeurt.

23 dagen geleden

Hier ligt het aan dat er een boertje dwars zit meestal. Hij huilt ook na de fles maar we hebben al opgehoogd dus het is denk ik geen honger. Je kan eerst proberen op te hogen en dan kijken of hij het nog steeds doet? Of een speen geven?

23 dagen geleden

Nog zuigbehoefte ?

22 dagen geleden

Reactie op First Time Mommy88

Voeding is op gewicht en niet op leeftijd. Zoals al genoemd elk kind is an ...
Op gewicht bedoel ik ook :) hij krijgt afwisselend een fles van 120 of 150. Hij huilt zowel na de fles van 120 als 150, dus lijkt het niet aan de hoeveelheid te liggen.

22 dagen geleden

Reactie op WeldenkendeSchildpad475360

Laat je niet gek maken door hoeveel voeding je kind maximaal mag. Elk kind ...
Hij krijgt 3 flessen van 120 en 3 van 150. We hebben geprobeerd het op te hogen naar alle flessen 150, maar dan raakt hij heel opgeblazen (heel gespannen buikje) en huilt meer vanwege darmkrampjes/ spuugt veel meer.

22 dagen geleden

Reactie op MAW178

Probeer eens meteen een speentje te geven. Waarschijnlijk nog zuigbehoefte ...
Dit gaan we eens proberen

22 dagen geleden

Reactie op Selivira-Riv

Op gewicht bedoel ik ook :) hij krijgt afwisselend een fles van 120 of 150. ...
Misschien dan de zuigbehoefte?

20 dagen geleden

Reactie op MAW178

Probeer eens meteen een speentje te geven. Waarschijnlijk nog zuigbehoefte ...
Dit was de oplossing😊 hij zuigt er enkele minuten op en spuugt hem dan uit. Daarna is het goed 😅

20 dagen geleden

Reactie op Selivira-Riv

Dit was de oplossing😊 hij zuigt er enkele minuten op en spuugt hem dan uit ...
Heel fijn!!