8 Reacties
2 jaar geleden
Mijn middelste deed dat ook. Die stopte ook voor zijn 2e verjaardag met slapen tussen de middag. Hij had het gewoon echt niet nodig. Viel hij wel in slaap in de auto als was t 5 min, dan was hij tot 22 uur wakker in de avond.
het verschilt gewoon nogal per kind is mijn ervaring.
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft vanaf de overgang naar 1 dutje (circa 15 maanden was ze) heel lang slechts 30-45 minuten geslapen. Soms kon ik het rekken door haar opnieuw in slaap te voeden.
Nu is ze 21 maanden en sinds een week doet ze ineens regelmatig 1u45 tot 2 uur zelfs 😳 (wel regelmatig vroeg wakker nu... You win some, you lose some)
2 jaar geleden
Ja hoor, hier ook. Nu 18 maanden en middagdutje van gemiddeld 1,5 uur. (en dan een nacht van 12 uur). Heel soms is het dutje van langer, maar soms ook ineens korter. Vanmiddag was hij na een half uur weer wakker 🤷♀️
2 jaar geleden
Oudste had het ook, die stopte met ruim twee jaar helemaal. Nu de jongste 1 jaar, maar die doet ook heel zelden een wat langer dutje. En t is niet dat die zulke lange nachten maakt ook. Ene kind slaapt anders dan de ander. En helaas voor ons hebben sommigen dus minder nodig 😝😝
2 jaar geleden
Wij hebben een meisje dat altijd de nachten goed heeft geslapen, maar overdag korte dutjes.
Toen ze naar 1 dutje ging rond de 16 maanden heeft ze altijd maximaal 45-90 minuten geslapen.
Tot een maand of 22. Sindsdien slaapt ze regelmatig 2 uur en heel soms zelfs een uitschieter naar 2,5-3 uur. Ze is sindsdien ook wel mega aan het ontwikkelen dus ze zal haar energie nodig hebben.
Ze eet ook bizar veel. Wij hopen dat ze dit nog even blijft doen voorlopig (qua slapen dan haha)😄