9 Reacties

2 jaar geleden
Ik had Betuwe en Gelderse Vallei. Onze vaste kraamverzorgster was heel fijn. Organisatie zelf vond ik minder en de opstart kraamverzorgster was ook echt niet fijn. Twijfel zelf of ik bij een volgende zwangerschap weer deze organisatie zou nemen. Positief was dat ze enige urengarantie kunnen bieden, omdat het ons eerste kindje was vond ik dat heel fijn.

2 jaar geleden
Reactie op Lace
Ik had Betuwe en Gelderse Vallei. Onze vaste kraamverzorgster was heel fijn ...
Oh dat is niet fijn idd. Wij hadden bij de eerste de Waarden, maar kregen na drie dagen een kraamverzorgster die in geen enkel opzicht met ons matchte, niet luisterde naar wat ik graag zou willen, ongevraagd allerlei dingen deed en juist niet deed en hierover loog etc... vond dit echt geen fijne ervaring. Dit ook aangegeven toen bij de Waarden, maar die zeiden 'ja je moet blij zijn dat er iemand was' en heel eerlijk, zoals het ging was ik blijer geweest als er niemand was. Heb dr ook echt de deur uit gekeken onderhand 🙈

2 jaar geleden
Reactie op Saar__123
Hier de waarden bij de eerste en goed ervaring! Voor 2e ook weer de waarde ...
Gelukkig hadden jullie een goede ervaring! Hopelijk nu weer😊

2 jaar geleden
Wij zaten bij de Betuwse en Gelderse Vallei. Erg fijn! De kraamverzorgster matchte heel goed. Ze zei wel: jullie zijn heel rustig en go with the flow, ik ook. Als jullie een drukke, hyper kraamverzorgster hadden gehad, dan was dat denk ik niet zo goed gegaan.
En die drukke, hyper kraamverzorgsters werken er vast ook. Maar in dit geval waren we dus supergoed gematcht, dat zegt ook iets over het bedrijf denk ik.

2 jaar geleden
Wij gaan nu bij de tweede voor Betuwe en Gelderse Vallei. Intake al gehad en tot nu toe zeer tevreden! Communicatie verloopt soepel en ze denken vooraf al goed mee!

2 jaar geleden
Ook even de vraag voor diegene die al 1 of meerdere kindjes hebben; de eerste x heb ik de totale 49(?)u kraamzorg gehad. Nu zit ik er over te denken minder te nemen. Wat is jullie ervaring hierin?

2 jaar geleden
Wij hadden bij de eerste 2 kids dezelfde kraamzorg organisatie. Eerste keer super tevreden, 2e keer was vreselijk. Het is idd maar net wie je treft en hoe druk het is. De 2e keer hebben wij 3 verschillende vrouwen gehad omdat ze allemaal parttime werkte en het chaos was.
Ik ben nu de 3e keer maar overgestapt naar een andere organisatie , hoop deze keer op weer een goede ervaring .
Eigenlijk moet je gewoon geluk hebben😅