Ons meisje is. 7 maanden en sinds 2 avonden is het heel heftig om haar naar bed te brengen, We doen altijd hetzelfde ritueel en leggen haar na het flesje die we in het donker op haar kamertje geven in bed, Zodra we weglopen is het huilen en uiteindelijk krijsen. We laten haar ook echt wel ff huilen maar uiteindelijk raakt ze helemaal overstuur. Speentje, sussen, oppakken en troosten, alles geprobeerd. Zodra we de kamer uitlopen wordt ze helemaal hysterisch en we zijn al bijna 2 uur alles aan het proberen en we weten het gewon niet meer. Wat moeten we doen?? :( Echt alles geprobeerd