14 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met overstappen. Maar zover ik weet wordt Kruidvat voeding niet in de fabriek van Nutricia (Danone) gemaakt. Kruidvat heeft in de aflevering van keuringsdienst van waarde ook een rondleiding in hun fabriek. Ik ben zelf in een Danone kunstvoeding fabriek geweest en heb hier nooit Kruidvat product gezien. Waar heb je deze info vandaan?

10 maanden geleden

Heb je al eens geprobeerd om de flessen te verhogen naar 180cc en dan proberen om langer er tussen te houden? 3,5 a 4 uur?

10 maanden geleden

Onze kraamzorg gaf aan dat alle flesvoeding oke was behalve kruidvat omdat ze als ervaring had dat babys daar minder goed van aankwamen/minder vol van zaten. Ik heb die verhalen hier vaker gelezen. Ik zou dus toch ook een ander merk proberen.

10 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Ik heb geen ervaring met overstappen. Maar zover ik weet wordt Kruidvat voe ...
Dit zie ik op forums voorbij komen, maar weet dus niet of dit klopt. Maar blijkbaar dus niet

10 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Heb je al eens geprobeerd om de flessen te verhogen naar 180cc en dan probe ...
Ja ik heb geprobeerd meer voeding per keer te geven, maar op den duur weigert hij de fles door zijn mondje stijf op elkaar te houden en hoofd weg te draaien. Dus het is wel dat hij op dat moment echt vol zit.

10 maanden geleden

Reactie op Babyboymom1611

Dit zie ik op forums voorbij komen, maar weet dus niet of dit klopt. Maar b ...