14 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb geen ervaring met overstappen. Maar zover ik weet wordt Kruidvat voeding niet in de fabriek van Nutricia (Danone) gemaakt. Kruidvat heeft in de aflevering van keuringsdienst van waarde ook een rondleiding in hun fabriek. Ik ben zelf in een Danone kunstvoeding fabriek geweest en heb hier nooit Kruidvat product gezien. Waar heb je deze info vandaan?

10 maanden geleden

Heb je al eens geprobeerd om de flessen te verhogen naar 180cc en dan proberen om langer er tussen te houden? 3,5 a 4 uur?

10 maanden geleden

Onze kraamzorg gaf aan dat alle flesvoeding oke was behalve kruidvat omdat ze als ervaring had dat babys daar minder goed van aankwamen/minder vol van zaten. Ik heb die verhalen hier vaker gelezen. Ik zou dus toch ook een ander merk proberen.

10 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Ik heb geen ervaring met overstappen. Maar zover ik weet wordt Kruidvat voe ...
Dit zie ik op forums voorbij komen, maar weet dus niet of dit klopt. Maar blijkbaar dus niet

10 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Heb je al eens geprobeerd om de flessen te verhogen naar 180cc en dan probe ...
Ja ik heb geprobeerd meer voeding per keer te geven, maar op den duur weigert hij de fles door zijn mondje stijf op elkaar te houden en hoofd weg te draaien. Dus het is wel dat hij op dat moment echt vol zit.

10 maanden geleden

Reactie op Babyboymom1611

Dit zie ik op forums voorbij komen, maar weet dus niet of dit klopt. Maar b ...
Dat klopt dus niet. Ik zie nu ik wat rondlees en Google inderdaad dat mensen het beweren. Zelfs in het jaar dat Nutricia invallen deed bij Celia die Kruidvat kunstvoeding toen maakte om een discussie over gepatenteerde receptuur werd al op forums gezegd dat het uit dezelfde fabriek kwam. Lijkt dus iets te zijn dat iemand een keer heeft geroepen en door mensen gelezen en doorgegeven is. Je hoort inderdaad van veel ouders dat hun kindjes veel hongeriger zijn of minder aankomen van Kruidvat voeding. Persoonlijk zou ik dus gewoon overstappen en kijken of je kindje er baat bij heeft. Succes mama!

10 maanden geleden

Zijn het geen krampen? En als je probeert in andere fles. Ons zoontje had dit ook hier hielp het om een andere fles in combi met nutrilon gewoon voeding. Die voor hongerige babys ging die van spugen en raakte hij verstopt. En voor de 4 maand met vast voeding begonnen. Bij zijn eerste hapje at hij meteen 4+ potje leeg. Wij zaten wel op 6x 180 flessen en nog had ie niet genoeg

10 maanden geleden

Zijn het geen krampen? En als je probeert in andere fles. Ons zoontje had d ...
Voor de 4 maand met vaste voeding? Hoe weet je of een kindje hier klaar voor is? Mijn zoontje is nu 12 week+1 dag. Gecorrigeerd 9 weken en 1 dag. Hij kan nog niet zelfstandig zitten en zn hoofd is nog wat wobbelig zo nu en dan, maar wel vrij sterk nekje.

10 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Dat klopt dus niet. Ik zie nu ik wat rondlees en Google inderdaad dat mens ...
Dankjewel! Ik heb net een pot nutrilon content gehaald en zie direct dat die poeder ook een stuk dikker is dan de kruitvat content voeding 😬

10 maanden geleden

Voor de 4 maand met vaste voeding? Hoe weet je of een kindje hier klaar voo ...
Omdat niks hielp moesten we dit proberen van cb. Anders had hij wel ruim 1.5 liter nutrilon op dag gehad. Ons zoontje was 3.5 maand ong. Zat in een wipstoeltje ging super. Ja het is vroeg met de andere 2 ook noet zo vroeg begonnen maar die hadden genoeg aan de melkvoeding

10 maanden geleden

Dankjewel! Ik heb net een pot nutrilon content gehaald en zie direct dat d ...
Is de voeding dan ook dikker? Ten opzichte van die van de kruidvat?

10 maanden geleden

Hoi, ik was eigenlijk benieuwd of je verschil hebt gemerkt? Ik gebruik nu zelf content maar ik meng het nog met standaard.

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Is de voeding dan ook dikker? Ten opzichte van die van de kruidvat?
Ja de poeder heeft sowieso een minder fijne structuur. Of het echt veel dikker is durf ik niet te zeggen

10 maanden geleden

Reactie op geennaam01

Hoi, ik was eigenlijk benieuwd of je verschil hebt gemerkt? Ik gebruik nu z ...
Mijn zoon komt sindsdien in de nacht niet meer elke 2 uur... dus het zou kunnen!