18 Reacties

2 jaar geleden

Je krijgt voor maat 2 dan het geld terug wat je ervoor betaald hebt en dat krijg je als korting op een pak van maat 3

2 jaar geleden

Heyhey, vraagje, waarom zou je nu al maat 3 aanschaffen?

2 jaar geleden

Reactie op Mom Of Stars

Heyhey, vraagje, waarom zou je nu al maat 3 aanschaffen?
Dat is dus niet het geval. Maar stel ons kindje is groot of groeit al uit de luiers voordat ze allemaal op zijn, dan zou het jammer zijn dat we met nog dichte verpakkingen zitten die we niet kunnen ruilen.

2 jaar geleden

Reactie op Liefmuisje

Dat is dus niet het geval. Maar stel ons kindje is groot of groeit al uit d ...
Ooow. Nee hoor zolang het Kruidvat eigen merk is en hij is nog dicht kan je ruilen tot je een ons weegt 馃榿

2 jaar geleden

Je krijgt dan je geld terug:) ook zonder bon

2 jaar geleden

Hier kan je zo omwisselen voor een maat groter.

2 jaar geleden

Ja je kan hem ruilen voor een andere maat zonder bon. De pakken luiers zijn ook allemaal even duur, in elke grotere maat zitten alleen minder luiers per verpakking.

2 jaar geleden

Dankjewel allemaal voor je reactie! 馃

2 jaar geleden

Kan je ook een jumbopack maat 3 Kruidvat luiers ruilen voor maat 4?

2 jaar geleden

Zou je ook voor een maat kleiner kunnen ruilen? Ik heb nog 2 ongeopende Jumbo pakken in maat 5 maar dochter is zindelijk. En de baby in de buik heeft maat 5 nog laaaaang niet nodig.

2 jaar geleden

Heel fijn dat dit topic bestaat want ik had het ergens gehoord maar wist het niet meer zeker. Ik heb nog een pak maat 1 die ze niet meer past. Snel van de week maar even omruilen voor maat 2!

2 jaar geleden

Je mag bij Kruidvat dichte pakken altijd omruilen voor een andere maat! Ook zonder bon. We vragen er wel eens naar, als er mega veel wordt teruggebracht, en mensen geld terug willen. Maar dat is dan ivm acties waarvoor de luiers gekocht zijn

2 jaar geleden

Bij de kruidvat bij mij in de buurt had het personeel geen idee, en ze wilden toch de bon zien. Maar goed, daarmee lukte het wel.

2 jaar geleden

Reactie op heleentje1992

Zou je ook voor een maat kleiner kunnen ruilen? Ik heb nog 2 ongeopende Jum ...
Ja hoor, dit kon bij ons wel. Man had 3 jumbo pakken maat 1 gekocht terwijl ik ook nog een maandbox pampers maat 1 in huis heb. Heb toen 2 pakken maat 1 kunnen ruilen voor 2 jumbo pakken maat 5 voor onze peuter.

2 jaar geleden

Ja hoor, ik heb ook wel eens maat 2 voor maat 3 geruild omdat hij er sneller uitgroeide dan gedacht. Kon hier gewoon zonder bon zelfs

2 jaar geleden

Gewoon bonnetje bewaren voor de zekerheid. Maat 1 en 2 koopt iedereen in de aanbieding dus daar kunnen ze wat moeilijker om doen met ruilen.

2 jaar geleden

Ik heb van de week nog een pak omgeruild. Zonder bon. :)

2 jaar geleden

Je kunt kruitvat luiers altijd omwisselen voor een andere maat 馃榿馃榿