8 Reacties

4 jaar geleden

Lijkt mij prima , elk kind is anders de mijne zat op 7 maanden ook aan dat gewicht en lengte de ene x groeien ze wat sneller dan de andere x niet druk maken 馃グ

4 jaar geleden

Mijne is 10 kilo en 77 cm met 8 maanden. Geen zorgen maken. Groot in vergelijking met leeftijdsgenoten, maar prima in verhouding. 馃檪
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

4 jaar geleden

Die van mij word 10 jan 6 maanden en is 70 cm en 7.8 kg. Zou me geen zorgen maken hoor.

4 jaar geleden

Kijk niet op internet daar is altijd iets te vinden om te twijfelen en als je zelf twijfels hebt vraag het de doc of je verloskundige. Die vind het vast niet erg als je na 7 maanden weer eens belt

4 jaar geleden

Internet zegt mooie dingen en maakt je rete onzeker. Zoals mijn verloskundige al zei: niet alle kinderen vallen binnen de gemiddelde en dat is prima. Kijk naar je dochter en als jij ziet dat ze oke is zo, is het goed!

4 jaar geleden

Onze dochter is met bijna 70cm en 9 kilo ook groot, maar zelf zie ik het ook niet echt! Ze ziet er heel goed uit. Maar oh mijn god als nog een keer iemand zegt 'nou nou, Hollands welvare hoor' dan word ik gek 馃槵

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie berichtjes, fijn om dit te lezen.

4 jaar geleden

Reactie op Anso-24

Onze dochter is met bijna 70cm en 9 kilo ook groot, maar zelf zie ik het oo ...
Hahaha same here, heel herkenbaar 馃榾