23 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring met deze kleur, maar dat je sneller vlekken ziet is opzig wel logisch omdat hij best ligt is. Maar van HG heb je vlekken verwijderaar voor stoffen, ideaal spul👌🏻👌🏻

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Geen ervaring met deze kleur, maar dat je sneller vlekken ziet is opzig wel ...
Klopt inderdaad zeker wat je zegt.. Maar ik ben dus vooral benieuwd in hoeverre die vuilafstotend is.. 😊. Maar goede tip, dankjewel!

5 jaar geleden

Hoi, ik heb ook een beige bugaboo cameleon, je kan alles wassen, maar nog niet nodig geweest! Ben er super blij mee, niks aan de hand... Tenzij je misschien door modderplassen gaat racen😛

5 jaar geleden

Reactie op Lize2020

Hoi, ik heb ook een beige bugaboo cameleon, je kan alles wassen, maar nog n ...
Wat fijn om te horen! Haha dat laatste was ik nog niet van plan 🙈, dus dat komt vast goed! Dus met dit wisselvallige weer etc is het goed te doen? :)

5 jaar geleden

Hele mooie kleur! Ik zou gewoon doen wat je mooi vind 😇 Ik heb zelf een zwarte wagen, maar daar zie je echt alles op helaas. Elk stofje elk krasje elk dingetje 🤣(word er gek van haha)

5 jaar geleden

Gewoon doen hoor! Mijn kinderwagen is alleen vies geworden door mezelf (bijvoorbeeld koffie overheen laten vallen tijdens het wandelen - koffie to go (niet op de baby natuurlijk!)). Als je kindje straks gaat zitten en gaat eten in de kinderwagen is het een ander verhaal maar ik heb er daarom een losse voetenzak in. Ik snap een zwarte wagen minder goed want dat wordt zo heet in de zomer!!

5 jaar geleden

Hele mooie wagen! Ik zou het doen! Ik heb een kinderwagen met zelfs een witte kap. Geen problemen mee. En gebruik hem nu voor mijn 2de kindje

5 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Hier kan ik wat mee en ik denk dat dat hem ook gewoon gaat worden 🤗

5 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Wat fijn om te horen! Haha dat laatste was ik nog niet van plan 🙈, dus dat ...
Ja zeker! Heb hem nu 4,5 maand en rijd overal doorheen, zwarte kinderwagen gaat vaak "vaal" worden in de zon. Zou het gewoon doen! Heb nog geen ervaring met het zitgedeelte dat hun voeten er tegen komen.. Dat is misschien wat minder.

5 jaar geleden

Een zwarte wagen trekt ook veel meer warmte aan dan deze lichte. Zou het doen!

5 jaar geleden

Wij hebben een andere lichte kleur van joolz. Maar erg blij mee! Nu voor 2e keer in gebruik. Ik las ergens over hg vlekkenspray. Als je de wagen gaat poetsen of in de wasmachine doet wel even opnieuw insprayen met vuilafstotend en waterspray. Net als voor je schoenen

5 jaar geleden

Een zwarte wagen trekt ook veel meer warmte aan dan deze lichte. Zou het do ...
Dat denk ik Ook inderdaad, thanks voor het meedenken! 😙

5 jaar geleden

Wij hebben een andere lichte kleur van joolz. Maar erg blij mee! Nu voor 2e ...
Leuk! Ik hoor toch vaak dat iedereen voor donker gaat, dus vind licht juist leuk. En die hg is een goede tip! 😙

5 jaar geleden

Reactie op Lize2020

Ja zeker! Heb hem nu 4,5 maand en rijd overal doorheen, zwarte kinderwagen ...
Daar heb je ook een goed punt met dat zonlicht op zwart. Wij gaan gewoon voor deze, vind hem zo mooi. Alleen blijkt er nu 4 maanden levertijd op te zitten. Klein puntje haha... 😅

5 jaar geleden

Daar heb je ook een goed punt met dat zonlicht op zwart. Wij gaan gewoon vo ...
Mijn man en ik hebben zelf een winkel, niet in babyspullen weliswaar maar je spreekt toch met andere winkeliers en leveranciers en uit interesse vraag je het dan; bij jullie ook zo’n leverproblemen? En ja, zonder uitzondering, de grote spullen en soms ook de kleine, allemaal leverproblemen. Leveranciers weten ooit zelf niet wat ze kunnen verwachten, krijgen eindelijk een container met spullen binnen maar er zit gewoon niet in wat er volgens de pakbon in moet zitten. Het is wereldwijd en in vrijwel alle sectoren een probleem en het duurt nog wel even voor alles is bijgewerkt. Mijn advies: je kunt gerust even kijken of je een andere vindt die je ook mooi vindt en die sneller leverbaar is, maar anders zou ik me er (gezien je nu 17 weken zwanger bent) niet al te veel van aan trekken. Bijkomend voordeel: de garantie die er op zit, gaat in zodra je de wagen hebt en niet zodra je hem gaat gebruiken. Nu de wagen al in huis is 4 maanden garantie ‘weggooien’. Dat werd ons als tip mee gegeven toen wij de wagen kochten. Eigenwijs als mijn man is, staat hij nu alsnog al 2 maanden ongebruikt op zolder en ben nu 29 weken, dus duurt wel even voordat hij gebruikt gaat worden 😅 maar goed, dat was onze keuze. Wilde het alleen even zeggen zodat je je ervan bewust bent 😉

5 jaar geleden

Leuk! Ik hoor toch vaak dat iedereen voor donker gaat, dus vind licht juist ...
Hoeft niet direct hea! Er zit een bescherm laagje op. Maar ik heb hem gewassen voor het 2e kindje en daarna in gesprayd. Mijn moeder kwam er mee 🙄 ze zei dat doe je toch ook met je schoenen toen dacht ik oh ja 😅 Qua levertijd is momenteel overal een probleem. De zeecontainers zijn momenteel minimaal(!!) 5 keer zo duur. Ik zou gewoon lekker bestellen. En in bijna alle winkels heb je garantie mocht je een miskraam of wat dan ook krijgen dat je alle spullen kan retourneren (dat hoop ik natuurlijk niet voor je 😉)

5 jaar geleden

Hoeft niet direct hea! Er zit een bescherm laagje op. Maar ik heb hem gewas ...
Ik vind die zonnekap op die wagen wel heel gaaf!! Ben daar wel stiekem jaloers op 😉

5 jaar geleden

Hier ook een lichte wagen (bugaboo), geen problemen mee. Alleen de kap wordt soms besmeurd door zanderige peuterhandjes 🙈 ‘s avonds even in de was en de dag erna weer erop!

5 jaar geleden

Reactie op LvHT

Hier ook een lichte wagen (bugaboo), geen problemen mee. Alleen de kap word ...
Klinkt super! Thanks voor het delen 😘

5 jaar geleden

Ik vind die zonnekap op die wagen wel heel gaaf!! Ben daar wel stiekem jalo ...
Haha jaaa daar ben ik ook zo verliefd op! Maar helaas krijg ik man lief nog niet zover.. 🙈