16 Reacties

5 dagen geleden
Ik zou voor de watertafel gaan, maar dat is met name omdat ik van mijn oudste weet dat zolang ze niet echt lopen, een loopfiets nog niet lukt. Aan de andere kant is een loopfiets vanaf 1,5 wel leuk waarschijnlijk. Die watertafel heb je echt nu wat aan.

4 dagen geleden
Hier heeft ze toevallig beide gekregen voor haar eerste verjaardag.
Ze is jarig in juli. Hier heeft het zich mee afgelost. Van juli-oktober kon ze niet zo veel met de loopfiets en was de watertafel een hit. Vanaf oktober stond juist de watertafel stil (vanwege weer) en is de loopfiets favoriet geworden.
Wij gaan nu met haar 2e verjaardag voor een loopfiets met 2 wielen.

4 dagen geleden
Ik zou voor een zand-/watertafel gaan. Onze zoon heeft een loopfiets gekregen toen hij 1 werd, maar staat nog onaangeraakt in de schuur (hij is nu ruim 1,5 jaar en loopt nu bijna 2 maanden). Hij vindt het nu wel erg leuk om met water en zand te spelen

4 dagen geleden
Is echt zo verschillend. Mijn zoon vond met 1 een loopfiets helemaal top en crosste er op los.

4 dagen geleden
Reactie op MrsFlamingo
Is echt zo verschillend. Mijn zoon vond met 1 een loopfiets helemaal top en ...
Dit! Wij hadden een kleine driewielloopfiets (bandits and angels 3 in 1) als kraamkado. Ging hij met 8 maanden al op. Moesten we wel helpen met sturen maar hij vond het prachtig. Met de eerste verjaardag een trybike 3 in 1 gegeven en met 19 maanden kan hij op beiden als tweewieler en vind het fantastisch. Het ligt waarschijnlijk echt aan je kind en hoe die zich motorisch ontwikkeld. Kan hij bijv al bijna lopen of is dat nog niet in zicht?

4 dagen geleden
Hier waren beide een heel groot succes rond 1 jaar. Maar mijn zoon kon al <1 jaar staan aan de watertafel en liep toen hij 2 weken 1 jaar was en kon al met 1 jaar en 1 à 2 maanden denk ik echt heel goed op de loopfiets met drie wielen. Nu met bijna 2 jaar gaat hij op de loopfiets met twee wielen.
Ik heb ook een Bandits and Angels loopfiets. Groot nadeel is dus wel dat mijn zoon wat lang is en eigenlijk al vanaf 1.5j steeds met zijn voeten tegen de achterwielen kwam en nu met bijna 2 jaar de fiets met twee wielen al op de hoogste stand staat. Daarom ben ik voor zijn 2e verjaardag naar een andere loopfiets aan het kijken waar hij langer mee kan doen.

4 dagen geleden
Verschilt echt per kindje. Mijn kindje kan ook al een tijdje lang lopen, maar heeft nog niks met een loopfietsje. Wij hebben toen met de eerste verjaardag een driewieler met duwstang gegeven. Nu met de tweede verjaardag zal hij er misschien wel meer interesse voor hebben 😊 met een zand/watertafel zit je sowieso altijd goed!

4 dagen geleden
Mijn dochter heeft de 4 in 1 houten loopfiets van bandits & angels voor haar 1ste verjaardag gekregen. Vanaf begin vond ze het fietsje erg leuk. Wel even erop helpen en laten zien dat ze moet zitten op het zadel (anders komen ze met hakken tegen achterkant). Ze kon toen nog niet los lopen, wel langs meubels. Nu is ze 15 maanden en loopt inmiddels. Nog steeds gaat ze graag op de fiets, vooral buiten lekker crossen.

4 dagen geleden
Ik zou even kijken of je kindje überhaupt interesse toont in een loopfietsje bij bijvoorbeeld een kinderboerderij als die daar staan. Mijn zoontje is 1,5 en snapt geen reet van een loopfiets en toont er ook nooit interesse in. Hij loopt al sinds hij 11 maanden is dus dat is het probleem niet. Een zandtafel is hier een enorme hit!

4 dagen geleden
Tjaa hier heeft hij ze beide gekregen op zijn eerste verjaardag 🤭 en beide ook heel veel gebruikt! De watertafel kreeg hij van de familie, de fiets van ons.

4 dagen geleden
Erg verschillend per kind.
Onze oudste liep bij 10 maanden en ging bij een jaar al op de loopfiets (Vici bike kan van loopfiets omgebouwd worden naar trapfiets) en hij begreep het ook gelijk. Bij een jaar en 2 maanden vloog ie er al hard vandoor.
Onze jongste liep bij 8 maanden dus we dachten, voor hem ook zo’n fiets. Die wil er pas sinds z’n 2e op 😂
De oudste kreeg overigens de watertafel en loopfiets tegelijk omdat hij in de zomer jarig is.