7 Reacties
5 jaar geleden
Inderdaad even aanbellen bij de buren. Anders bedje naar een stillere kamer verplaatsen?
5 jaar geleden
Reactie op JDA_Co
Verplaatsing heeft niet heel veel zin omdat we het overal horen. Zelfs hele ...
O wat irritant. Nou, hopelijk reageren ze relaxed of zijn ze heel binnenkort klaar met klussen.
5 jaar geleden
Ik zou inderdaad even aanbellen. En mocht dat niet helpen, misschien white noise hard aanzetten? Mijn zoontje schrikt ook snel wakker, dus hebben een oude iPod op een boxje aangesloten en deze staat altijd best hard aan op de dag. De harde geluiden hoor je wel hoor, maar worden een beetje naar de achtergrond verdreven door het regelmatige geluid van de white noise!
5 jaar geleden
Gewoon aanbellen en vertellen wat je dwars zit.
Mensen hebben recht om te klussen, (tussen bepaalde tijdstippen in) dat is even een ander verhaal, maar als het je heel erg gaat storen en je hebt bijna geen rust meer in je eigen huis, dan mag je gerust even aanbellen.
Hier hadden wij laatst ook last van. Op een zondag om 09:00 uur, keihard boren. Het scheelde dat mijn dochtertje al wakker was, maar zodra ze moest slapen heb ik gevraagd of ze wilden stoppen.
Dat deden ze gelukkig ook..
5 jaar geleden
Als ze zelf geen kinderen hebben denken ze er misschien ook niet bij na om overdag op ‘baby slaapuurtjes’ geen herrie te maken. Als je het aardig brengt willen ze er vast wel rekening mee houden.