18 Reacties

VRIEND

6 jaar geleden

Zou eerst ff testen welke luier goed werkt... Voordat je gaat inslaan ☺️👍🏻 Pampers lekte hier gigantisch door dus uiteindelijk bij Bumblies en de luiers van de Aldi uitgekomen 🤷🏻‍♀️

6 jaar geleden

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen inderdaad. Vriendin van mij vond kruidvat bv niet fijn, gebruiken huismerk van de Jumbo (Pampers geen idee, vonden ze sowieso te duur). Dat is de enige input die ik heb op 't moment, dus lees even mee met de reacties :) maar denk inderdaad dat eerst uitproberen wat voor jezelf en je kindje het beste werkt hier het beste advies is sowieso.

6 jaar geleden

Wij hadden in het begin pampers. Op gegeven moment overgegaan op huismerken van de Hoogvliet, Boni en de Jumbo. Die waren net zo goed en veel goedkoper. Maar hij lekte de laatste weken weer door in de nacht en hebben nu weer maat 7 van pampers.

6 jaar geleden

Reactie op Piru

Zou eerst ff testen welke luier goed werkt... Voordat je gaat inslaan ☺️👍� ...
Wij hebben ook bumblies! Bevalt bij nr 3 ook goed dus nr 4 zal die dadelijk ook krijgen. En prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wordt binnenkort trouwens wel bonbébé

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Wij hebben ook bumblies! Bevalt bij nr 3 ook goed dus nr 4 zal die dadelijk ...
Jaah dat is waar het wordt Bonbébé wel jammer vind Bumblies leuker klinken 😂 Maat 4 bevalt hier prima ☺️👍🏻

6 jaar geleden

Wij hadden voor onze oudsten na de eerste tijd met pampers, de luiers van de Aldi. Tijdens deze zwangerschap zag ik dat ze nu ook newborn maat 1 in het assortiment hebben. Dus daar had ik een pakje van meegenomen on te testen. Waardeloos. De luier komt hier precies op hoogte van z'n naveltje, niet handig met dat klemmetje er nog aan. En de plakstrips krijg je heel moeilijk open. Aldi newborn komt hier die niet weer Verder is de Etos luier hier veel te wijd, zit waarschijnlijk wel goed bij iets vollere baby's. Ik zweer gewoon bij pampers. En in de aanbieding vind ik het goed te doen. Helemaal als t thuis wordt bezorgd haha!

6 jaar geleden

Reactie op Piru

Jaah dat is waar het wordt Bonbébé wel jammer vind Bumblies leuker klinken ...
Ja idd vind ik ook 🙈 en de middelste zit in maat 6 (die ie half bezig met zindelijk worden) en de 3e in 4+. Hebben ze bij jullie trouwens ook geen grootverpakkingen meer en maat 5? Die ontbreken hier nou alweer een paar maand 🤔

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Ja idd vind ik ook 🙈 en de middelste zit in maat 6 (die ie half bezig met ...
Grootverpakkingen durf ik niet te zeggen maar maat 5 en de rest is er wel voldoende maar ze verkopen het hier bij 3 Verschillende supermarkten dat scheelt ook (Deen, Dekamarkt en Vomar) en er zitten er hier genoeg) Misschien vanwege de overstap naar Bonbébé? Dat ze tijdelijk op zijn?

6 jaar geleden

Reactie op Piru

Grootverpakkingen durf ik niet te zeggen maar maat 5 en de rest is er wel v ...
Ja ik hoop het haha we zullen het zien als het veranderd is! Hier in principe bij 2 supermarkten maar ik ga er altijd maar naar 1🙈

VRIEND

6 jaar geleden

Reactie op gekkie90

Ja ik hoop het haha we zullen het zien als het veranderd is! Hier in princi ...
Haha oke misschien toch maar een keertje bij die andere kijken 😋🙈

6 jaar geleden

Ik reken het altijd uit per luier. Ik vind pampers ook wel fijn maar te duur. Dus als ie dan flink in de aanbieding is dan reken ik het uit per luier en kijk ik hoeveel het scheelt met etos. Meestal is etos nog steeds goedkoper.

6 jaar geleden

Luiers van Aldi. Ik ga speciaal naar Aldi voor alleen de luiers. Verder kom ik daar nooit.

6 jaar geleden

Kruidvat en ik was laatst aangenaam verrast door Bumblies

6 jaar geleden

Ik heb pampers en die zijn met 50% korting bij de AH. Ik koop eigenlijk alleen maar met 50%. Dus koop dan meteen ruim in en eventueel al een maatje verder.

6 jaar geleden

Wehkamp ook in de gaten houden. Zo heb ik maat voor 240 voor 23 (deze zijn er nog steeds) gekocht van pampers en 240 stuks voor 28 toen nu 56 maat 2. Omrekenen per luier dus

VRIEND

6 jaar geleden

Weet niet of onderstaand een beetje leesbaar is, maar zijn de resultaten van de test van de Consumentenbond!

VRIEND

6 jaar geleden

Niet echt zag ik.. bij deze een stukje ingezoomd 😇

6 jaar geleden

Ik ben begonnen met pampers maatje 1, deze werden mij te duur, toen ben ik overgegaan naar de kruidvat maatje 2 en 3. Maar vond dat deze luiers best wel begonnen te stinken. Nu heb ik de Woezel en Pip van de Etos maatje 4+ en deze vind ik het fijnste ! En ook niet duur. Ze hebben ook heel vaak aanbiedingen 😊