13 Reacties

4 jaar geleden

Is dat niet voor op de borst? In dat geval daar smeren. Een pleister op je teen helpt ook weinig als en arm een gat heeft.. Anders heb ik niks gezegd.

4 jaar geleden

Reactie op Prikplant

Is dat niet voor op de borst? In dat geval daar smeren. Een pleister op je ...
Klopt, je kan het op de borst smeren maar ik kreeg dus als tip dat het onder de voeten te smeren met sokken aan (las het op 2 verschillende fora).

4 jaar geleden

Klopt onder de voetjes smeren sokjes aan en warm houden de voetjes. Voeten nemen een hele hoop op namelijk, net als voet reflex massage enz. Bij de ene werkt het wel en bij de andere niet. En zal per keer ook weer uitmaken of het werkt.

4 jaar geleden

Klopt helemaal om het onder de voetjes te smeren! Wij geven dat advies ook in onze drogisterij. Ik heb het gisteren bij mijn eigen meisje gedaan en het slijm komt nu flink los.

4 jaar geleden

Wij gebruiken het ook werkt goed. Soms bij hele erge verkoudheid een ui gesneden naast het bed, stikt maar werkt super

4 jaar geleden

Op de voet ja. Op de borst schijnt ondanks dat dat het doel is. Niet zo goed te zijn. Irriteert teveel voor een baby

4 jaar geleden

Het lijkt inderdaad goed te werken! Ze ligt heerlijk rustig te slapen. Top馃槉

4 jaar geleden

Vanaf welke leeftijd is dit te gebruiken? Mijn meisje is namelijk erg verkouden, neus dicht etc.. alleen is ze maar net 5 weekjes oud!

4 jaar geleden

Luuf Baby's absoluut!!!!! Niet gebruiken tot 6 maanden! Er zitten stoffen in die schadelijk kunnen zijn en mocht je kindje astma ontwikkelen, dan kan dat juist voor vernauwing zorgen. Zo min mogelijk middeltjes gebruiken en anders alleen druppeltjes of sprays om de neus weer vrij te krijgen.

4 jaar geleden

Ik deed ook altijd een ui doormidden snijden en dan ter hoogte van je kindje leggen naast het bedje. Dat helpt ook echt goed. Het kamertje ruikt alleen wel naar een shoarmazaak in de ochtend ;-) na het raam een tijdje open te hebben is dat gewoon weer weg hoor...

4 jaar geleden

Overigens,je praat over alleen hoesten. Is het alleen hoesten of ook echt neus/keelverkouden?

4 jaar geleden

Ik zet ook altijd een schaaltje met kokend water op de kamer met daar in een klein lepeltje luuf. Ruikt heel de kamer ernaar.

4 jaar geleden

Hebben wij gebruikt werkte prima, zelfs ook zoutoplossing voor baby鈥檚 spray. Hoofdje zoveel mogelijk omhoog houden.