38 Reacties

5 jaar geleden

Yep, helaas.. Schijnt een "man-eigen" dingetje te zijn, vriendinnen met kinderen klagen hier ook altijd over. Super irritant maar, tenzij je je man wakker maakt, is er helaas niets aan te doen. Vind dat ze het vaak toch een stuk makkelijker hebben, die mannen.

5 jaar geleden

Mijn vriend hoort mijn zoon ook niet... dus ik ga er maar uit om hem zijn fles te geven. Daarnaast werkt hij fulltime en ik niet dus ik gun hem die rust ook wel.

5 jaar geleden

Mijn man soms, maar als het zijn nacht is en hij wordt niet zelf wakker dan maak ik hem gewoon wakker hoor 😊 en als ik er niet bij ben wordt hij wel wakker. Dan 'ligt' hij er meer op.

5 jaar geleden

Hier precies andersom sinds ons zoontje op zijn eigen kamer slaapt 🙈 Wij hebben dan ook de afspraak dat mijn man er ‘s ochtends uitgaat en ons zoontje naar mij brengt voor de bv. Toen hij nog standaard ook laat in de avond kwam bleef ik soms wakker, zodat mijn man alvast kon slapen.

5 jaar geleden

M'n schoonmoeder zei laatst gekscherend; als je met dit probleem zit, wissel dan eens een nachtje van kant in het bed. Schijnt dat je aan de kant van manlief de baby niet hoort 😜😂

5 jaar geleden

Die van mij kan er ook doorheen slapen, nachten doe ik alleen maar overdag doet hij dan extra veel 🥰 heel soms, als ik het echt gehad heb, schop ik hem eruit 🤣 nu is het jou beurt

5 jaar geleden

Hier niet hoor mijn man hoort hem gewoon ..ik ook We slapen er stiekem allebei op...

5 jaar geleden

Ik por m gewoon wakker als het zijn beurt is😂

5 jaar geleden

Mijn vriend hoort mijn zoon ook niet... dus ik ga er maar uit om hem zijn f ...
Hier hebben wij de zelfde regeling hij werkt fulltime en ik doe de voedingen :)

5 jaar geleden

Hier hoort mijn man het ook niet. Ja uiteindelijk wel maar dan ben ik er allang uit of soms heeft die het helemaal niet door. Ik denk dat er niks aan te doen is.

5 jaar geleden

Bespreek voor het slapen wie je zoon oppakt. Als wij het niet bespreken en pas in de nacht moeten beslissen wordt hij niet wakker. Als hij weet dat hij eruit moet slaapt hij alerter en hoort hij onze zoon wel. Als ik hem oppak vertrouwd hij erop dat ik het goed oppak en slaapt hij een stuk dieper. Heb het zelf ook.

5 jaar geleden

Mijn hoort het ook niet of wil het niet horen. Als wij afspreken dat mijn man die nacht er uit gaat dan hoort hij de jongens wel en slaap ik overal door heen 😅 ik denk dus niet dat het een mannendingetje is want ik heb het zelf ook 🤣 Mijn man heeft er vertrouwen in dat ik het regel snachts dus slaapt hij diep en hoort niet. Als ik weet dat hij het regelt heb ik daar ook vertrouwen in en slaap ik ook door. Hebben jullie er al afspraken over gemaakt over hoe en wie de nachten?

5 jaar geleden

Mijn vriend heeft nog 2 andere kinderen maar vanaf het moment dar ik zwanger was hoorde hij hun ook spontaan niet meer. Ik heb wel eens een paar nachten gehad waarbij onze zoon echt wel een paar uur aan het krijsen was en ik gewoon met hem bij ons op de kamer was, zonder dat vriendlief wakker werd. Ik daarentegen word sinds de zwangerschap overal wakker van, ons kind is inmiddels al bijna 10 maanden en vanaf dag 1 doe ik de nachten alleen. Ik had al snel door dat vriend wakker maken geen goed idee is en zeker niet bevorderlijk voor onze relatie, meneer is vreselijk chagrijnig als hij wakker gemaakt word.

5 jaar geleden

Mijn man hoort onze dochter wel, maar onze zoon niet. Bijzonder toch?🤭

5 jaar geleden

Mijn man zei laatst tegen iemand dat ons zoontje doorslaapt. Ik zei uhm pardon, helemaal niet ? 🤣🤣 Hij ligt bij ons in bed en ik geef bv dus hij moet er ook niet echt voor wakker worden, maar toch ik wel meerdere keren per nacht hoor 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Stephy

Mijn vriend heeft nog 2 andere kinderen maar vanaf het moment dar ik zwange ...
En jij wordt niet chagrijnig van al 10 maand lang alle nachten doen? Was ik heel snel klaar mee met zo’n houding 😅

5 jaar geleden

Reactie op Mama31

Mijn man hoort onze dochter wel, maar onze zoon niet. Bijzonder toch?🤭
Is bij mijn het zelfde onze zonen hoorde hij niet en onze dochter wel.

5 jaar geleden

Mijn partner zegt dat het komt omdat hij zo gerust is, omdat hij weet dat ik de kinderen hoor. Als ik dan een nacht niet thuis ben. Dan slaapt hij zelf ook met 1 oog open en hoort hij alles. Dus ik wou dat ik ook zo'n knop had als dit mannensyndroom. 🤣🤣

5 jaar geleden

Hier t zelfde, daardoor heb ik altijd de nachten gedaan.. jammer, had t liever verdeeld maar als ik hem eerst moet wakker maken met een huilende baby schiet het ook niet op 😵 geen oplossing dus! Sorry

5 jaar geleden

Omdat mannen onbewust weten dat vrouwen toch wel alles oplossen en het huis draaiende houden in hun eentje 🤷🏼‍♀️