15 Reacties

5 maanden geleden

Petit amelie.. matras van 140x70 ik vind t fijne matrasjes ook best dik en hoes kan er af meen ik om.uit te wassen eventueel

5 maanden geleden

Wij hadden een bedje van Petit amelie inclusief het matrasje. Dat is echt drie keer niks. Ik vind het veel te dun. Wij zelf hebben onze matrassen van royal health foam en zijn daar super blij mee. Die verkopen ook matrassen voor o.a. kinderbedden/peuterbedden etc. Uiteindelijk daar weer terecht gekomen voor een matras voor onze dochter! En wat een verschil zeg. Wel wat duurder maar echt super!

5 maanden geleden

Reactie op Baby082021

Petit amelie.. matras van 140x70 ik vind t fijne matrasjes ook best dik e ...
Ja Petit Amelie. Ook leuke beddekovertrekken :)

5 maanden geleden

Aerosleep

5 maanden geleden

Wij hebben hem van de Jysk. Heel fijn matras.

5 maanden geleden

Wij hadden een bed van petit amelie inclusief matras. Vond deze voor het peuterbedje prima. Ook online gekocht. Beide kinderen hebben nu een 1-persoonsbed met een dikkere matras. Off topic: ik heb altijd spijt gehad van de aanschaf peuterbed. We hebben slechte slapers en in een eenpersoonsbed kan je toch net iets makkelijker naast je kind gaan liggen

5 maanden geleden

Eentje van Babypark, Puck dacht ik? Die konden we ook eventjes in de winkel in Barendrecht zien toen, daarna gelijk bij het magazijn afhalen en meenemen (let op, komt niet opgerold maar gewoon plat mee 😅😅😅)

5 maanden geleden

https://www.greenjump.nl/Product/Slapen/Matras/Matras-Ledikant-en-Peuterbed/Matras-biologisch-ledikant-Lara-Plus/Matrasmaat.70%20X%20140 deze hebbrn wij. Erg duur maar kwam goed uit tests. vrij hard matras.

5 maanden geleden

wij hebben het abz tijger matras via vanasten voor in het peuterbed

5 maanden geleden

Hier een matras bij Petit Puk gekocht van 80x200 cm. Hartstikke lekker! Volgens mij hebben ze ook veel andere maten,

5 maanden geleden

Hier ook petit Amelie, maar met een wollen topper erop. Dan wel heerlijk, zonder beetje matig

5 maanden geleden

Een tip, als je tevreden bent over de Ikea babymatrassen moet je naar Duitsland gaan. Hun maten zijn afwijkend en inderdaad 140x70. Zo hebben wij zojuist de himlavalv opgehaald bij de Ikea in Duisburg. Ze verkopen precies dezelfde matras als dat ze hier in Nederland doen alleen dan een grotere maat😊

5 maanden geleden

Reactie op Evelinevdh

Een tip, als je tevreden bent over de Ikea babymatrassen moet je naar Duits ...
Wow dit had ik eerder moeten weten haha. Wij hebben sinds een week een matras van VanAsten, niet bijzonder tevreden over maar ook zeker niet slecht. Het matras van Ikea had niet de juiste maat, anders hadden we die genomen 🤣

5 maanden geleden

Reactie op runningmom

Wow dit had ik eerder moeten weten haha. Wij hebben sinds een week een matr ...
Oh zo jammer! Ja dat dachten wij precies hetzelfde. Totdat ik me herinnerde dat mijn ouders bedjes in Duitsland hebben gehaald en toen dacht ik, goh laat ik daar eens kijken. Wij zijn zo tevreden over de Ikea matrasjes. Goede prijs/kwaliteit!

5 maanden geleden

Eentje van petit Amelie en twee van princess.