11 Reacties

9 maanden geleden

Draaibaar zou ik absoluut voor gaan! Met de maxi cosi is het handig, maar met de vervolgstoel al helemaal. We hebben in mijn auto een niet draaibare vervolgstoel en dan merk je echt goed het verschil. Pro of geen pro heb ik geen ervaring mee.

9 maanden geleden

Wij hebben ook deze combi (360 + pebble) maar geen pro. Ik vond het wat overdreven en hoe vaak parkeer jij ergens waar je deur volledig open kan? In een gemiddeld parkeervak kan je deur niet volledig open en kun je de uitschuifoptie dus niet gebruiken.. De ligstand zou wel lekker kunnen zijn, maar dan nog mogen ze er maar een beperkte tijd in. De pebble 360 heeft ook verschillende standen, alleen net iets minder ver dan de pro
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

9 maanden geleden

Draaibare optie is zeker de moeite waard. Als we wat langer in de auto zitten, geef ik tussendoor ook wel eens de borst op een parkeerplaats, dus dan draai ik de baby naar mij toe (ik zit naast hem) en dan til ik hem er zo uit. We hebben de Coral, zodat we ook alleen het kleine deel eruit kunnen halen, scheelt heel wat kg's dragen.

9 maanden geleden

Wij hebben de pro en ik vind hem heel handig. We hebben een lage auto, dus handig dat we hem er een stuk uit kunnen schuiven zodat we er niet helemaal in hoeven te hangen. Hoe kom je op een verschil van 400 euro?

9 maanden geleden

Persoonlijk vond ik draaibaar voor de Maxicosi (dus draagbare) geen must. Voor een vervolg stoel vind ik draaibaar absoluut een must. Wat je ook nog overwegen, als de Maxicosi ook met de gordel vast te maken is, om maar 1 basis te kopen. Wij hebben alleen basis in de auto van mij, ik breng en haal het meest, in auto partner gewoon met de gordel.

9 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties en tips! Zeker nog wat dingen om te overwegen en over na te denken. Het verschil van 400 euro zit hem in de stoel en 2 bases, waarbij de niet-pro nu flink is afgeprijsd waar je op 487 euro en de pro op 838 euro.. dus een flink verschil en vraag me dus af of dat het waard is

9 maanden geleden

Wij hadden een groep 0 autostoeltje dat niet beviel en daarom een nieuw stoeltje gekocht. Geen zin om weer heel veel geld uit te geven, dus niet draaibaar. Vind het echt helemaal prima. Opvolgstoeltje is draaibaar wel heel fijn. Maar de base zit bij de meeste opvolgstoelen daar toch al in geïntegreerd.

9 maanden geleden

Wij hadden een oudje. De maxicosi pebble met de ‘normale’ familyfix base, dit is gewoon prima te doen geweest! Nu met 8 maanden is het toch echt tijd voor een vervolg stoel en hebben we gekozen voor de Maxicosi axissfix die draaibaar is, heb je geen base voor nodig.

9 maanden geleden

Wij hebben de 360, niet de pro. Wij vonden de lig functie niet bijzonder genoeg, voor het uitschuiven van de base vertelde de verkoopster dat de deur helemaal open moet kunnen….hoe vaak kan dat bij jou…? De 360 functie vind ik wel echt mega top! Ook met het oog op het gebruik tot 4 jaar met de vervolg stoel. Mijn nichtje zit daar nu in en vind het echt top. Geen gehannes met een groter kind.

9 maanden geleden

Wij hebben 2 base, werd gek van alles steeds overzetten .draaibare vind ik top, ideaal. Uitschuifbaar mis ik niet
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

9 maanden geleden

Je zou ook kunnen gaan voor een maxicosi met ingebouwde isofix (Nuna) En dan zodra jullie kindje groot genoeg is voor de vervolg stoel met ingebouwd draaisysteem. Zal heel wat geld schelen! (Ik kwam hier ook pas later achter en hebben echt te veel geld uitgegeven.. we hebben nu bijv ook een andere vervolg stoel dan de stoel die op de base hoort van maxicosi pebble..