28 Reacties

één jaar geleden

Hij is wel echt zijn geld waard! Mocht je hem nergens goedkoper vinden.

één jaar geleden

Reactie op Feather

Hij is wel echt zijn geld waard! Mocht je hem nergens goedkoper vinden.
Thanks! We gaan ‘m sowieso aanschaffen, zelfs 2x voor in beide auto’s en daarom op zoek naar wat leuke prijsjes haha. De baby autostoel met familyfix bevalt ook erg goed, tijd voor een overstap binnenkort.

één jaar geleden

Volgens mij is deze zo’n beetje altijd uitgesloten van kortingen helaas (net als de vervolgstoel ervan).

één jaar geleden

Ik had hem laatst voor €349,- bij Babypark, maar is idd bijna nooit in de aanbiedingen. Zoals hier ook genoemd is hij vaak uitgesloten van acties☹️

één jaar geleden

In Duitsland hadden wij hem gekocht een stuk goedkoper dan in Nederland. Even op de Duitse google of amazon zoeken.

één jaar geleden

Hij is nu vandaag in de aanbieding bij de prenatal! 15% korting, alleen als je hem in de winkel aanschaft!

één jaar geleden

Reactie op Floddertje1234

Hij is nu vandaag in de aanbieding bij de prenatal! 15% korting, alleen als ...
Oehh jammer dat ik het nu pas lees

één jaar geleden

Reactie op Floddertje1234

Hij is nu vandaag in de aanbieding bij de prenatal! 15% korting, alleen als ...
Heb even online gekeken, de 360 is uitgesloten :/

één jaar geleden

Helaasss

één jaar geleden

Is dit een hele fijne stoel? Wij moeten een autostoel kopen nu maar ik zie door de bomen het bos niet namelijk 🙈

één jaar geleden

Reactie op LL24

Is dit een hele fijne stoel? Wij moeten een autostoel kopen nu maar ik zie ...
Ja!

één jaar geleden

Wij hebben ons autostoeltje (ook een 360, maar wel al een jaar of 4 geleden) ook in Duitsland gekocht. Scheelde volgens mij 100 a 150 euro.

één jaar geleden

Reactie op Yvie B

Wij hebben ons autostoeltje (ook een 360, maar wel al een jaar of 4 geleden ...
Yess wij gaan ook naar Duitsland om een autostoeltje te halen! Met base scheelt t 150/200,-

één jaar geleden

één jaar geleden

Ja duur zijn ze he? Wij hebben ook de volle pond betaald, maar zijn er wel echt heel blij mee.

één jaar geleden

In NL worden geen stoeltjes verkocht die niet goed zijn, minder goed of wat dan ook. Hebben allemaal veiligheidseisen. Het is meer de gemakken die erbij komen waar je meer voor betaald.

één jaar geleden

In NL worden geen stoeltjes verkocht die niet goed zijn, minder goed of wat ...
Oké Dankje!

één jaar geleden

Nee dat staat op de site idd.. vandaag naar prenatal geweest en hem daar vandaag gekocht met de korting!

één jaar geleden

Zolang de mazzeldagen duren krijg je korting.. maar alleen in de winkel!

één jaar geleden

De axiss is volgens mij maar 1 richting op. Wij hebben de axissfix en kan beide richtingen opdraaien. Fijne is ook dat het geen losse base heeft dus geen ruimtegebrek door poot achter de voorstoel