30 Reacties

2 jaar geleden
Reactie op Feather
Hij is wel echt zijn geld waard! Mocht je hem nergens goedkoper vinden.
Thanks! We gaan ‘m sowieso aanschaffen, zelfs 2x voor in beide auto’s en daarom op zoek naar wat leuke prijsjes haha. De baby autostoel met familyfix bevalt ook erg goed, tijd voor een overstap binnenkort.

2 jaar geleden
Volgens mij is deze zo’n beetje altijd uitgesloten van kortingen helaas (net als de vervolgstoel ervan).

2 jaar geleden
In Duitsland hadden wij hem gekocht een stuk goedkoper dan in Nederland. Even op de Duitse google of amazon zoeken.

2 jaar geleden
Hij is nu vandaag in de aanbieding bij de prenatal! 15% korting, alleen als je hem in de winkel aanschaft!

2 jaar geleden
Reactie op Floddertje1234
Hij is nu vandaag in de aanbieding bij de prenatal! 15% korting, alleen als ...
Oehh jammer dat ik het nu pas lees

2 jaar geleden
Reactie op Floddertje1234
Hij is nu vandaag in de aanbieding bij de prenatal! 15% korting, alleen als ...
Heb even online gekeken, de 360 is uitgesloten :/

2 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/maxi-cosi-axiss-4973968.html?gclid=EAIaIQobChMI4fyd0tT5_QIVjtPtCh02IwbiEAQYASABEgJdmfD_BwE
Deze is nog veel goedkoper wat is hier bijv minder
Goed aan?

2 jaar geleden
Reactie op LL24
In NL worden geen stoeltjes verkocht die niet goed zijn, minder goed of wat dan ook. Hebben allemaal veiligheidseisen. Het is meer de gemakken die erbij komen waar je meer voor betaald.

2 jaar geleden
Reactie op LL24
De axiss is volgens mij maar 1 richting op. Wij hebben de axissfix en kan beide richtingen opdraaien. Fijne is ook dat het geen losse base heeft dus geen ruimtegebrek door poot achter de voorstoel