11 Reacties

2 maanden geleden

Heb je een foto? Wij hebben de pebble 360 pro op de day+ en herken dit niet

2 maanden geleden

Wij hebben ook deze combinatie, maar dit kan prima hoor! Let wel op dat er op de adapters links en rechts staat dus het is wel zaak ze aan de juiste zijde te klikken

2 maanden geleden

Reactie op c95

Heb je een foto? Wij hebben de pebble 360 pro op de day+ en herken dit niet ...
Ik krijg ze er niet verder in, maar krijg ze er ook niet meer uit.. Weet jij hoe ze er weer uit kunnen?

2 maanden geleden

Ik gok dat je de adapters omgewisseld hebt qua kant. Als je de maxi cosi omdraait zitten er nog 2 knopjes aan de bovenkant en daarmee kan je de adapters verwijderen

2 maanden geleden

Hopelijk heb je hier wat aan

2 maanden geleden

Het is gelukt! Thanks dames. Voor degenen met een isofix 360: klopt het dat je de adapters eraf moet halen? Ik begreep van vriendinnen dat zij ze er altijd op laten, maar ik kan de maxicosi dan niet draaien op de isofix. Dan steken de adapters uit..

2 maanden geleden

Reactie op Madelief_86

Het is gelukt! Thanks dames. Voor degenen met een isofix 360: klopt het dat ...
Wij halen de adapters er idd vanaf

2 maanden geleden

Wij laten de adapters gewoon op de maxi cosi zitten en hebben dan geen last met de isofix. maar je kan ze ook op de wagen laten zitten door die 2 knopjes op de bovenkant te gebruiken

2 maanden geleden

Reactie op An-95

Wij laten de adapters gewoon op de maxi cosi zitten en hebben dan geen las ...
En jullie hebben ook de 360 isofix? Waarbij je het stoeltje kan draaien? Want als ik de maxi cosi er in zet (voetjes van de baby richting de deur) en dan wil draaien (voetjes van de baby richting de kofferbak) dan steekt de adapter net te ver uit en lukt het draaien niet.

2 maanden geleden

Reactie op Madelief_86

En jullie hebben ook de 360 isofix? Waarbij je het stoeltje kan draaien? Wa ...
Jazekers de pebble 360 en de familyfix 360, maar niet de pro! Misschien wordt bij jullie auto de familyfix net wat meer gelift door de achterbank ofzo dat het daarom niet gaat

2 maanden geleden

Reactie op An-95

Jazekers de pebble 360 en de familyfix 360, maar niet de pro! Misschien wor ...
Zou kunnen inderdaad..wat suf. Zal mijn vader eens vragen of hij een oplossing weet. Dank!