26 Reacties

2 jaar geleden

wij hebben de pebble gehad en hij is best groot, maar wel heel veilig en dochter zat er altijd goed in!

2 jaar geleden

ik heb de coral gehad en was hier ook erg te spreken over.

2 jaar geleden

Ik heb de pebble gehad en de base erbij. Hele fijne maxicosi. Dochter lag er goed in. Doordat hij wat groter is dan de standaard maxicosi kan je hem ook iets langer gebruiken.

2 jaar geleden

Pebble 360 is echt een fijne maxi cosi!

2 jaar geleden

Sowieso coral, je gaat echt blij zijn als je al dat gewicht niet hoeft te tillen

2 jaar geleden

ik heb de pebble, ben er erg tevreden mee maar hij is idd heel erg zwaar. Loop soms enorm te sjouwen als er geen parkeerplek vlakbij is. Weet niet hoe zwaar de coral is maar zou er zeker op letten als het gewicht een belangrijke overweging is

2 jaar geleden

Pebble is wel echt goed, vind hem wel heel zwaar

2 jaar geleden

Wij hadden de coral en vonden die ideaal met de vele ziekenhuisbezoeken de eerste maanden.

2 jaar geleden

Het binnenstuk van de coral gebruik je maar heel kort. Investeer in adapters voor op de kinderwagen zodat je niet hoeft te tillen en ga voor de pebble !

2 jaar geleden

Reactie op tnjaaa

Het binnenstuk van de coral gebruik je maar heel kort. Investeer in adapter ...
Ja ik heb de adapters nog van de vorige baby. Maar de hele wagen (joolz day+) elke keer meenemen, in/uitklappen, de wagen opbergen in de kelder en dan nóg de trap op. Tot hoe lang kan de coral ongeveer mee en de pebble?

2 jaar geleden

Reactie op tnjaaa

Het binnenstuk van de coral gebruik je maar heel kort. Investeer in adapter ...
Dat binnenstuk gebruik je net zo lang als de hele draagbare maxicosi. Dus het voordeel van de coral gaat net zo lang mee als dat je de pebble ook zou gebruiken. Je tilt alleen het gewicht van je kindje, dat scheelt 4 kilo uit mijn hoofd met andere maxicosi’s

2 jaar geleden

Dat binnenstuk gebruik je net zo lang als de hele draagbare maxicosi. Dus h ...
De coral is echt minder lang te gebruiken dan de meeste maxicosi's. Ik geloof tot 75cm, maar dat kun je vast op internet vinden. Hoeft trouwens geen probleem te zijn hoor. En dat je de binnenkant eruit kan halen, vonden wij echt ideaal!

2 jaar geleden

Wij hebben de coral, geniaal ding!

2 jaar geleden

Reactie op Ilsavv

De coral is echt minder lang te gebruiken dan de meeste maxicosi's. Ik gelo ...
Ik vond de Coral ook echt ideaal maar mijn zoon was al snel lang want je kunt hem inderdaad tot 74 cm gebruiken. Dus ik heb hem niet heel lang kunnen gebruiken. Was voor ons geen probleem want zoon zat al snel stevig dus hebben nu een Pearl 360 in dezelfde base. Hoef je helemaal niet meer met dat ding te slepen 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Ilsavv

De coral is echt minder lang te gebruiken dan de meeste maxicosi's. Ik gelo ...
Ah ja die 75cm zie ik nu ook staan. Waren mijn kinderen pas met 14 maanden, kan me voorstellen dat als je lange kinderen hebt dat je daar meer op let

2 jaar geleden

Coral is zeker handig, weet ik uit ervaring. Scheelt enorm tillen. Mijn dochter kon er prima in tot een jaar, zo krap is ie niet t.o.v andere maxi cosi's. Met de pebble geen ervaring, maat platter liggen is zeker een pluspunt. Het is echt afwegen hoe je m wilt gebruiken en hoe lang. (de 360 functie voor een draagbare stoel is trouwens vrij overbodig aangezien je de stoel zelf eruit tilt)

2 jaar geleden

Dat binnenstuk gebruik je net zo lang als de hele draagbare maxicosi. Dus h ...
Coral is tot 74 cm en Pebble 83 cm. Maar ik vond de coral qua breedte wel ruim zat.

2 jaar geleden

Coral is tot 74 cm en Pebble 83 cm. Maar ik vond de coral qua breedte wel r ...
Ja vond ik ook inderdaad

2 jaar geleden

Coral erg zwaar. Een volgende keer koop ik een lichtere.

2 jaar geleden

Coral erg zwaar. Een volgende keer koop ik een lichtere.
Huh? De Coral heeft juist een inzet waardoor hij de lichtste is