16 Reacties

4 jaar geleden

Tja ik zou gewoon passen, dat mag vaak ook. Iedereen heeft een andere beenlengte en dus de stoelen voorin anders staan. Dan kan je even proberen of je voor voldoende beenruimte over houdt. Is het wel een 5 deurs? Anders heb je niet veel aan de 360 functie.

4 jaar geleden

Oh als je kind achteruit rijdt nog heb je wel veel aan die 360 natuurlijk!
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

4 jaar geleden

Tja ik zou gewoon passen, dat mag vaak ook. Iedereen heeft een andere beenl ...
Hij moet nog achteruit vervoerd worden en het is 5 deurs. Ik weet dat je kan proberen, maar om nou tig stoeltjes te passen heb ik eerlijk gezegt ook geen zin in .. Daarom de vraag of iemand zelf zo'n kleine auto heeft met een 360 stoel. Of ze voorin nog beenruimte hebben kan me niks schelen zolang de kleine maar fatsoenlijk kan zitten 🤣

4 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ wij hebben deze stoel van sleeworld. https://www.sleeworld.nl/slee-mondo-isofix.html Echt een geweldige stoel! Via Babywonderland Beverwijk, Nieuwegein, Geleen via fb. Kosten; 200 euro. Nieuw in verpakking en garantie/bon alles aanwezig! 🙂 ik heb een Citroën C1

4 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

🙋🏼‍♀️ wij hebben deze stoel van sleeworld. https://www.sleeworld.nl/sle ...
Correctie 240 euro! Heb even op de bon gekeken 🙂

4 jaar geleden

Hi, Wij hadden ook een Peugeot 108, kan het niet aanraden als je nog normaal voorin wil zitten. (Achteruit vervoeren) als je hem dan naar vooruit draait kan je de stoel weer naar achter zetten (zonder kind in de stoel) want ruimte voor de voetjes is er dan niet meer. Mijn man heeft een lease auto dus de auto geruild voor iets groter speciaal voor de kinderstoel. Zelf heb ik een Toyota aygo. De stoel past erin maar dan kan er echt alleen nog een kind op de bijrijders stoel🤣 Wij hebben trouwens de maxi cosi mica meegroei stoel van 0-4 jaar 360 draaibaar.

4 jaar geleden

Ik heb de maxi Cosi axissfix en een Toyota Aygo. De stoel past er in maar als het kind achteruit zit blijft er inderdaad wel weinig ruimte over voor de passagier. Was voor ons geen probleem want gebruiken die auto bijna nooit en als hij gebruikt wordt dan is er geen bijrijder mee. Zodra de stoel naar voren staat is er wel weer genoeg ruimte voor de passagiersstoel.

4 jaar geleden

Maxi cosi mica in een Toyota Aygo

4 jaar geleden

Bij de prenatal mochten wij passen, wij hebben 360 in een mini countryman

4 jaar geleden

Reactie op MRJF

Maxi cosi mica in een Toyota Aygo
Moet je deze net als de axissfix met zo'n ding aan de achterkant van de bank bevestigen?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Waarom maken baby's zo graag herrie? We duiken in hun speelgedrag en een groeiende eigen wil. Ook bespreken we hoe het is om op te voeden zonder goed voorbeeld. En mis je soms nog iets uit je leven van voor de geboorte van je kindje?

4 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Moet je deze net als de axissfix met zo'n ding aan de achterkant van de ban ...
Er zit een vaste base aan deze kinderstoel die je aan het isofix systeem van je auto vastmaakt inderdaad. Dus je hebt dan een poot op de grond staan. Wij hebben de stoel achter de passagiers voorstoel zitten en ik met mijn 1.78m heb heel veel beenruimte voorin. Erg blij met deze stoel. Onze dochter reist nu achterwaarts en dat kost dus iets meer ruimte dus als ze straks griter is hebben we nog meer ruimte. Fijne stoel iig. Hij heeft ook 2 haakjes waar je de riemen achter kan klemmen zodat je kindje bij het in de stoel tillen niet op de riemen ligt. Ook heel handig, net als de knop waarop je drukt om de riemen losser te krijgen. Fijn met uit de auto te halen.

4 jaar geleden

Reactie op P & W ❤️

🙋🏼‍♀️ wij hebben deze stoel van sleeworld. https://www.sleeworld.nl/sle ...
Heeyy, ik zat ook te kijken naar deze stoel! Ik kan er alleen nergens reviews over vinden.. is het een fijne stoel? En kwalitatief ook prima? Wij hebben nu namelijk maxi cosi waar we erg tevreden over zijn. Ik las ook dat deze tot 10/12 jaar te gebruiken is. De meeste 360° stoelen zijn maar te gebruiken tot 4 jaar.

4 jaar geleden

Ik heb een Hyundai i10 en de osann eno 360. Zeer tevreden over!

4 jaar geleden

Wij konden bij Babydump de stoelen ook in de auto proberen. We rijden trouwens een Citroën C3 uit 2006 met de Joie iSpin 360.

4 jaar geleden

Wij hebben er 1 gekocht Goliath heet die geloof ik.. ik kan hem alleen niet meer retour doen.. mag niet volgens de wetgeving. Wij gebruiken hem namelijk alsnog niet doordat we een extra isofix hebben gevonden..

4 jaar geleden

Wij hebben ook een peugeot 108 en hebben ook een 360 stoel wij hebben hem op de achterbank met de isofix vast gezet. Onderstel van de wagen gaat in de kofferbak en de zitting naast de autostoel op dr achterbank.