6 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben meerijdplankje gekozen. Ons zoontje wilde met 2 echt niet meer in de buggy. Meerijdplankje was ideaal!

2 jaar geleden

Ik heb de uitbreidingsset voor deze wandelwagen en m’n oudste was ook (bijna) 2 bij de geboorte . Hij rijdt echt prima als duowagen, en de reiswieg zit denk ik minder in de weg bij het lopen dan wanneer je een meerijdplankje zou hebben. Alleen m’n jongste slaapt helaas niet in de reiswieg, dus vaak pakken we toch gewoon alleen de buggy voor m’n oudste en gaat de jongste in de draagzak. Het hangt denk ik erg af van je peuter (zit die nog graag in de buggy?) en je baby (ligt die graag in de reiswieg). Je kunt bijv ook eerst testen hoe het gaat met buggy+draagzak of reiswieg+loopfiets voordat je een uitbreidingsset of meerijdplankje koopt!

2 jaar geleden

Hier voor zoontje 1,5 zeker de uitbereiding. Zeker als hij moe is wil hij niet meer op het plankje, en dan kan hij toch mooi zitten. Dat doen we ook nog nu hij 2,5 is. Bijvoorbeeld in de dierentuin, dan kunnen ze beiden zitten (dochter 9 maanden)

2 jaar geleden

Ligt ook echt aan je kind en hoe je het gaat gebruiken. Vindt je oudste het meerijdplankje reuze interessant en wandel je vaak korte stukken? Of is je oudste een wegloper en wandel je graag langere stukken (en moet je dus vaak je oudste achterna rennen bijv)? Dat zou ik meenemen in de overwegingen. Wij hebben er 16 maanden tussen zitten en zijn blij met een duowagen

2 jaar geleden

Wij hebben dezelfde wagen met uitbreidingsset. Onze oudste was nog geen 2 jaar toen de jongste geboren werd dus meerijdplankje was voor hem nog te vroeg. Vondt het een hele fijne wagen met de uitbreidingsset en heb m heel vaak gebruikt.

2 jaar geleden

Wij hadden eerst meerijdplankje maar omdat ik toen ineens alle dagen thuiszat met 2 kleintjes (Corona) toch gekozen voor duo wagen. Totaal geen spijt van gehad! Maar ik had hem dus ook elke dag wel nodig. Zou daar ook naar kijken. Hoe vaak heb je de wandelwagen nodig?