15 Reacties

één jaar geleden

Gewoon gaan. Ze wennen er vanzelf aan. Mn dochter was de eerste paar keren ook bang voor de Wasstraat. Maar toch moet de auto een keer schoon, en toch moet ze dan afentoe mee. Nu valt het wel mee hoe eng ze het vindt.

één jaar geleden

Ik ben laatst ook met mijn kindje door de carwash gegaan en dat was ook brullen. Hij was wel iets ouders als 11 maanden toen.

één jaar geleden

Waarom zou haar graag mee naar de kermis willen nemen? Zo klein hebben ze daar nog niet echt iets aan toch. Lijken me vooral heel veel prikkels. Maar wellicht vindt ze het helemaal leuk, zal ook per kindje verschillen ☺️ Je kunt het altijd proberen en als je ziet dat ze er last van heeft ga je weer weg. Wasstraat is ook eng.. Al de lappen en borstels die tegen het raam aanslaan. Kan me voorstellen dat ze dat niet zo tof vond 🙈

één jaar geleden

Wasstraat vind m'n peuter ook nog spannend. Kermis is heel wat anders, gewoon gaan.

één jaar geleden

Ons meisje ging de eerste keer mee de wasstraat in toen ze 12 maand was vond ze helemaal interessant nu met bijna 2 zit ze de heletijd te lachen. Met koninsdag hadden ze paar kermis atracties ze was toen 21 maand toen is ze in een karretje geweest vond ze ook heel leuk. Maar met 11 maand was ze wel iets terug houdender al keek ze wel geintreseerd naar alles. Ik zou eigenlijk gewoon gaan. Tip: Kijk eerst vanaf een beetje afstand zodat het lawaai niet meteen om dr oren slaat en ga daarna pas echt de kermis op. Zodat ze eerst het wel hoord maar nog niet meteen zo hard. Hopelijk vind ze het toch wel interessant.

één jaar geleden

Mijn dochter vond de kermis met 9 maanden fantastisch! Lekker in de draagdoek bij mama, keek haar ogen uit. Ze heeft niet gelachen of gebrabbeld, daar had ze geen tijd voor, veel te druk bezig met kijken 🧐

één jaar geleden

Wasstraat is heel wat anders dan de kermis. Je dochter zal haar ogen uit kijken met alle lichtjes en geluiden dus gewoon gaan

één jaar geleden

Voor de kermis van die oordoppen regelen (alpine muffy) Daarmee sliep Myrthe zelfs heerlijk door op een middag vol oldtimer brommers 😊

één jaar geleden

Ik denk dat kindjes de carwash ook eng vinden omdat ze in de auto zelf zitten en dat geluid komt dan harder aan en ze kunnen er niet uit. Ik vind kermis wat heel anders.

één jaar geleden

Kermis is compleet wat anders. Wasstraat in de auto dan wordt het heel donker en dat lawaai en zo. Kermis vinden ze meestal juist leuk, veel te zien en al die lampjes... je kunt altijd zo'n geluidsdempende koptelefoon voor babies op doen dat helpt bij ons goed met dat soort evenementen

één jaar geleden

Vorige maand met mijn zoons naar de kermis geweest. Mijn jongste toen 10 maand heeft overal doorheen geslapen🥴🧐

één jaar geleden

Waarom zou je in godsnaam naar de kermis willen met zo'n kleintje? Zoveel prikkels en veel te hard lawaai voor die kleintjes. Ik zou op zn minst oordopjes kopen voor haar... Wasstraat is wel echt wat anders dus dat lijkt me wat anders

één jaar geleden

Wij zijn naar de kermis geweest als er 2,5 week was, ze heeft alleen geslapen toen. En dan nog eens als ze 7 maanden was, was allemaal geen probleem voor haar. Ze vond het juist leuk om alles te zien en te horen!

één jaar geleden

Lekker gaan, als ze het niks vind kan je altijd nog weg gaan. Het is niet iets waar je verplicht moet blijven. Onze zoon vond het leuk en keek ook zijn ogen uit.

één jaar geleden

Mijn dochter was ook doodsbang in de wasstraat. Maar de kermis vind ze geweldig. Vooral bij zo’n attractie met gillende kinderen erin 🥹