19 Reacties
3 jaar geleden
Even een toevoeging; met andere vissoorten heeft ze dit niet, echt alleen met kibbeling of vissticks!
3 jaar geleden
Reactie op Chien
Weet niet met welke andere vissoorten ze het niet heeft maar zou t niet kun ...
Nee dat denk ik niet want dan zou je het meteen na het eten al ruiken denk ik. De geur komt meestal pas na een paar uur zelfs als ze al gedoucht heeft. Ik ruik het dan zelfs in haar haren terwijl die dan net gewassen zijn. De volgende ochtend is heel die geur ook helemaal weg.
Ook als we kibbeling buitenshuis eten en dus niet in die baklucht hebben gezeten gebeurt 't ook.
3 jaar geleden
Reactie op Tauriel
Ruikt jouw dochter ernaar of is het meer het huis?
Nee echt mijn dochter. Mijn zoontje eet ook mee en die ruikt gewoon normaal
3 jaar geleden
Ligt het niet aan knoflooksaus? Ik vind mezelf daarna ook vies ruiken “down under”. Geen idee waarom dat gebeurt, maar t zorgt er in ieder geval voor dat ik zelden tot nooit kibbeling eet.
3 jaar geleden
Wat raar! Ik ken wel iemand die heel erg naar knoflook ruikt als ze dit gegeten heeft! Via de poriën/zweetklieren. Misschien kan je daar op zoeken
3 jaar geleden
Ik moest stiekem een beetje lachen toen ik je verhaal las hihi
Hier ervaar ik het soms ook als dochterlief vissticks eet. Ze gebruikt kinderbestek, maar ook vaak haar handen en dan blijft de geur "hangen".... En plots gaan haar vieze handjes op haar haar en dan krijg je een plakkerige en stinkende bedoeling 😂
3 jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
Wat raar! Ik ken wel iemand die heel erg naar knoflook ruikt als ze dit geg ...
Ow dat zou wel eens kunnen, ik ga het is even opzoeken bedankt!
3 jaar geleden
Reactie op SaravL
Ik moest stiekem een beetje lachen toen ik je verhaal las hihi
Hier ervaar ...
Hahaha ja zo kan het ook gebeuren alleen ruikt ze niet direct na het eten naar vis maar echt uren later pas vandaar dat ik het zo raar vind.
3 jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
Ik ken inderdaad iemand die iets vergelijkbaars heeft! Eten kan echt invloed hebben op je lichaamsgeur.
3 jaar geleden
Reactie op Elisabeth90
Ligt het niet aan knoflooksaus? Ik vind mezelf daarna ook vies ruiken “down ...
Heel appart, ik denk dat zij voorlopig ook even geen kibbeling meer gaat eten.
3 jaar geleden
Reactie op Boy or Girl
Ik denk idd dat het hier mee te maken heeft! Geen kibbeling of vissticks meer voor haar dan voorlopig. 😅
3 jaar geleden
Reactie op ddvdh
Ruikt haar lichaam ernaar of haar plas?
Haar hele lichaam en ook haar haren
3 jaar geleden
Dat is normaal. Het komt gewoon haar poriën uit. Bij de ene ruik je het en bij de andere niet.
3 jaar geleden
Dat is normaal. Het komt gewoon haar poriën uit. Bij de ene ruik je het en ...
Gelukkig, fijn om te lezen! Ik heb dat nog nooit bij mezelf of iemand anders geroken vandaar dat ik me een beetje zorgen maakte.
3 jaar geleden
Hoi. Niets om over je druk te maken! veel mensen die vis eten die ruiken vaak naar vis, ook daar beneden.. Hoe dat komt geen idee. & volgens mij niet schadelijk verder.
Ik heb t toevallig ook als ik vis eet of sushi dat mijn urine etc. ook sterk naar vis ruikt. 🙈😂 Volgens mij kan t geen kwaad, ik leef nog.