Hoe werkt dit ding? Ik krijg er zelf niks uit als ik eruit drink, tenzij ik met mijn vinger op het midden druk. Dan loopt het er een beetje uit langs de zijkanten. Mijn kindje snapt er ook niks van. Tips? Hij is 8 maanden en wordt wel enthousiast van drinken
Haha ik weet nog wel dat wij de eerste keer zo zaten te kloten, dacht ik: hoe gaat ons zoontje er wat uit krijgen als het ons niet eens lukt, maar als je aan de rand ook drukt, komt er ook drinken uit, probeer zelf maar eens te drinken alsof je gewoon uit een beker drinkt, het is even wennen maar het werkt prima!
Mijn zoontje drinkt al vanaf dat hij 7 maanden is uit deze beker. Als je inderdaad met je lippen op het flapje drukt komt er drinken uit als je er aan zuigt.
Door dat ze me hun bovenlip op het ronde ding duwen komt er water uit
Dat is niet nodig hoor. Gewoon zuigen aan de rand, dus het rubber, zou voldoende moeten zijn. Mijn zoontje kon het zelf vanaf 6 maanden en die kon toen nog echt niet bij dat ronde ding met zijn mondje.
Het is wel meer zuigen dan drinken dat je moet doen.
Inderdaad gewoon zuigen, je hoeft niets in te drukken. Om het je kindje te leren: klein beetje drinken op de deksel, dat drinken ze dan eraf en dan merken ze dat als ze eraan zuigen er nog meer uitkomt. Met die truc had ze het hier snel geleerd. Of een beetje helpen door het een beetje in te drukken dat er wat druppels uitkomen, maar wat drinken aan de bovenkant werkt het best 👍
Ze moeten idd een beetje zuigen om er wat uit te krijgen. Ons zoontje is 7 maanden en snapt er na 2 weken nog steeds niks van geen idee of dat nog gaat komen 😅
Ons zoontje van 7mnd snapt er ook niks van, en wordt boos omdat die beker voor zijn gezicht zit 😅 Blijven het wel aanbieden aan hem, ooit zal hij het snappen! 😂 Uit een avent rietjes beker drinkt hij juist wel goed en heel graag!
Ik heb het opgegeven. De beker geïntroduceerd op 7 maanden. Zoon is nu 15 maanden en snapt het nog steeds niet. Hij drinkt zelf (bijna) zonder knoeien uit een open beker en voor tussendoor staat er een staat er sinds kort een rietjesbeker op de salontafel.
Haha ik snapte het in begin ook niet 😂 gelukkig kwam ik er uiteindelijk wel uit. Mijn dochter van 6-7 maanden had het gelijk wel door, ze vind het geweldig.
Even een oud topic gebruiken. Dochter heeft het nu echt door maar hij gaat echt veel te hard. Lijkt ook water uit andere plekken te komen dan waar ze drinkt met als gevolg dat het enorm knoeit. Ik vind de stroom ook heel hard gaan als ik er uit drink. Is dat normaal?