Zijn er meerdere die deze app gebruiken en waarbij de app het ineens niet doet? Ik moet ineens opnieuw inloggen als ik de app open en wanneer ik mijn inlog gegevens invul krijg ik de melding dat ik geen verbinding met internet heb terwijl dit wel zo is
Had ik een paar maand geleden al, ik ben maar geswitched naar baby tracker (van Amila tech). Werkt ook nog eens fijner 🙂
Hij doet het bij mij overigens nog steeds niet, net nog even gecheckt.
Ik vind de hele Medela app zeer slecht werken, zelfde problemen hier. Plus het feit dat ik na zes maanden fulltime kolven al twee kapotte freestyle flex kolven had, zorgde dat ik ander ging genruiken
Ja bij mij ook weer. Zag laatst wel een aankondiging dat ze de app zouden gaan updaten en hij dan tijdelijk niet beschikbaar zou zijn. Misschien is dat het nu?
Bij mij werkt de nieuwe versie nu weer na de update maar ik vind het er niet bepaald overzichtelijker op geworden. Geef mij de oude maar terug. Iemand toevallig nog een suggestie voor een betere app?
Ja ik ook
Deze is echt dramatisch.
Heb al veel commentaar via de feedback knop ingestuurd.
Vind het zo zonde om een nieuwe app te gaan gebruiken omdat in deze app alle voedingen in staan vanaf het begin :(
Ja me too! Misschien geef ik het nog een dag de kans om te wennen. Maar ik denk toch dat ik overstap op een andere app hoe jammer ook. Ze hadden hem gewoon zo moeten laten :-(
Misschien alle gegevens eerst maar downloaden zodat je ze achter de hand hebt mocht het nodig zijn?
Nu weer? Ik kan alleen maar hopen dat ze de nieuwe vorngeving weer terugdraaien naar het oude vertrouwde model! Ik ben sinds die update afgehaakt en gebruik nog steeds Babytracker.