76 Reacties

vorige maand

Snuf! Zo heet hij op de peuteropvang ook vaak haha

vorige maand

Bij ons heet hij hazeltje nav het boek ik Houd van je tot de maan en terug

vorige maand

Bij ons heet hij Konijn 🙈

vorige maand

Reactie op Boemba

Haha bij ons ook

vorige maand

Reactie op Boemba

Hier nog afgekort naar Nijn 😂 en de hondjes van mijn dochter heten WoefWoef. Wij waren niet zo origineel. 😬

vorige maand

Miffy

vorige maand

Bij ons heten de knuffels Pieter, Sjakie, Eusi en Harry 😂

vorige maand

Pluis

vorige maand

Bij ons heet het knuffel konijn Kiki, Kiki Konijn

vorige maand

Flap heet ons konijn 😅

vorige maand

Bij ons Pluisje. Zo noemde ik haar in de buik en nu staat het op 't oor!

vorige maand

Bij ons heet ze Cato. Of m’n dochter het over gaat nemen, dat weet ik nog niet 😂

vorige maand

Reactie op Boemba

Bij ons heet ie Tonijn want mijn zoontje krijgt de k niet uitgesproken.

vorige maand

Reactie op YayaB

Bij ons heet ie Tonijn want mijn zoontje krijgt de k niet uitgesproken.

vorige maand

Hier wordt de favo knuffel poppie genoemd. En zijn speentje heette piepie. En dan vroeg hij altijd naar poppiepiepie😂

vorige maand

Bij ons kregen de knuffels allemaal namen van mijn dochter, zelf nooit iets verzonnen. Dit konijn en de kleine variant ervan waren haar favorieten en noemde ze poepoe en baby🥹

vorige maand

Hier al meerdere namen voorbij horen komen, van dochterlief zelf want dat vinden we het leukste, dat ze het zelf een naam geeft: Nijnie Nijntje Nijner Konijn Konijn is gewoon konijn Roze konijn (en de minder favoriete gele konijn en rode konijn) Grote konijn (want knuffeldoekje is kleine konijn) Nijn.

vorige maand

Wij hebben deze in het wit en groen, en ze heten ‘witte konijn’ en ‘groene konijn’🤣🤣

vorige maand

Wat ik ook altijd komisch vind is een echte naam geven, dus bijvoorbeeld Willem of Gerrit ofzo 😜

vorige maand

Onze zoon heeft een lievelingsknuffel, de gans van Little Dutch. Die noemen wij (man en ik) Govert😂 Zo van: heb jij Govert in de opvangtas gestopt? Zoon zelf noemt hem Tansje. Hij kan de G niet uitspreken.