5 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde gehad ben er na een week weer mee gestopt mijn zoontje kon er dus ook niet goed meer van poepen. Wij zijn overgestapt na nutrilon H.A met 2 scheppen jbpm

3 jaar geleden

Bij ons hielp pure johannesbroodpitmeel goed. Bij Nutriton wordt nog allemaal extra “troep” toegevoegd waar ze krampjes en ontstopping van kreeg, dus zou de pure johannesbroodpitmeel proberen. Hier was een half schepje al genoeg en geen krampjes of ontstoppingen :)

3 jaar geleden

Dochter drinkt ook NAN Ar maar kan elke dag wel stoelgang maken. Heeft wel veel last van windjes erdoor (die best stinken) maar ze doet het er goed mee. Twee weken geleden leek het me of ze deze pap beu was. Uiteindelijk gemengd met nan opti pro (veranderen van smaak) maar dan merkte ik wel dat ze meer last had van een mondje vol melk. Dus de Nan ar doet wel z’n werk

3 jaar geleden

We gebruikten een tijd nutrilon standaard + nutriton en dat ging prima. Opeens ging hij weer meer spugen en had hij vreselijk last van krampjes. Toen op advies van het CB overgestapt op nutrilon A.R., de eerste week was zijn ontlasting heel hard maar hij had geen krampjes meer. Na een week was z'n ontlasting weer normaal en waren de krampjes verleden tijd en het spugen werd ook minder.

3 jaar geleden

Ik vond het voordeel van nutriton dat ik echt kon afwegen hoeveel hij nodig had. Hij had geen last van verstopping er van.