6 Reacties

5 jaar geleden

Op markplaats staan genoeg advertenties van mensen die de voeding verkopen. Zo heb ik tot mijn machteging ook de voeding gekocht anders niet te doen

5 jaar geleden

En ik zou niet gaan knoeien met de verhouding water en schepjes, want volgensmij kan je kindje daar flink last van gaan krijgen, buikpijn of verstopt rake of diarree

5 jaar geleden

Is het niet zo dat ze anders overvloed raakt en meer kans op obesitas heeft? Dat is met normale kunstvoeding wel. En meer dan 1 liter vocht is ook zwaar voor de nieren dacht ik..

5 jaar geleden

Heb je het consultatiebureau al gevraagd? Volgens mij is een liter de max per dag. 6x270 is al anderhalf keer zoveel. Misschien is je kleine wel toe aan bijvoeding, niet meer melk.

5 jaar geleden

Heel lastig dit! Wij zaten met hetzelfde probleem, gingen ook niet uitkomen met de vergoedde potten en extra krijg je dus écht niet. Tip van Marktplaats is inderdaad een goede. Wij mochten al snel provoceren met normale voeding wat gelukkig erg goed gaat dus dat lost voor ons het probleem op.

5 jaar geleden

Reactie op GL88

Heel lastig dit! Wij zaten met hetzelfde probleem, gingen ook niet uitkomen ...
GL88, dank je wel voor je reactie. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben, die dit ervaart. Ik moet het nu ook thuis gaan provoceren, 3x p/w een lepeltje kwark, pudding of melk. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Ze eet nu sinds een paar dagen haar fruit- en avondpotjes helemaal leeg. En sinds vandaag, dat ik 1 fles weg heb kunnen laten. Dus nu zit ze op 5 flessen a 270ml en 9 schepjes. Krijgt jouw kleintje al meer te eten dan alleen de fruit- en groentenhapjes?