7 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk dat het wel werkt hoor. Het geluid van onze boxmobiel was zo hard dat ik die vaak gewoon niet aan deed, maar het ding gewoon een slinger gaf 馃槄
2 jaar geleden
Je hebt niet perse een boxmobiel nodig hoor. Wij hebben deze gehad omdat we die gekregen hadden. Anders hadden we er geen gehad. Als je langs loopt beweegt ie door de wind.
Ze vonden het leuk om naar te kijken denk ik. Kindjes zijn veel sneller onder de indruk dan volwassenen, want alles is super nieuw.
Met 12 weken rolden ze toch naar hun buik en speelden ze vooral op hun buik en keken ze vooral naar boxkleed.

2 jaar geleden
Mijn kindje keek niet om naar een niet elektronische. Uiteindelijk toch maar gezwicht en een mobiel met geluid en bewegingen boven de box gehangen. Hij vindt het nu hij bijna 1 jaar is nog steeds leuk aangezien hij zelf de geluidjes kan veranderen馃槄
2 jaar geleden
Wij hebben deze van jollein en onze zoon van 3 maanden kan er heerlijk naar liggen kijken. Soms geef ik hem in het voorbijgaan een zetje, dan bewegen de beertjes even, maar dat is opzich niet eens nodig.
Voordeel vind ik dat hij er ook gewoon onder in slaap valt (in de box).
Bij mijn schoonmoeder hangt wel zo'n bewegend ding met muziek boven de box, en die vind hij ook leuk om naar te kijken maar hij word er weg druk van en ligt daar dus ook erg onrustig in de box.
Voor af en toe vind ik dat niet weg maar ik ben blij dat wij er een zonder al die poespas hebben!

2 jaar geleden
Wij hebben er 2. Eentje boven de box en eentje boven het bed. Die boven de box heeft een muziekdoosje en draait, die boven het bed niet. De mobiel boven de box vind hij super interessant, maar alleen als die aan is. Die boven het bed kijkt hij niet naar, ondanks dat die meer kleur heeft. Hij valt ook heerlijk in slaap in de box. Ik wist overigens niet dat het montessori mobiel was, die van mij is blijkbaar niet geschikt voor de montessorischool 馃槀馃槀