14 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter had er ook heel lang geen interesse in. Tussen 6-7 maanden kwam dat opeens en nu krijg ik haar niet meer op haar rug. Komt vast goed!

4 jaar geleden

Nee, ieder zn eigen tempo! Lopen en kruipen gaat ook niet volgens een schema straks

4 jaar geleden

Sommige gaan helemaal nooit draaien. Die van ons merkt wanneer ze op het kantel punt komt en dan zorgt ze dat ze terug rolt. Dus echt rollen doet ze niet. Ze komt halverwege en draait dan terug

4 jaar geleden

Hoi Hier was ook mijn zoontje tot 7 maanden niet geïnteresseerd. Op een zondagochtend rolde hij plots van rug naar buik en omgekeerd alsof hij het al weken deed. En sindsdien doet hij dat elke dag. Terwijl ik dacht dat hij nooit ging rollen.

4 jaar geleden

M'n zoontje is nooit een ster geweest in zelf omrollen, maar hij kon wel heel vlot zitten en stond al met 7 maanden. Dus nee, vooral geen zorgen om maken en lekker z'n gang laten gaan:) Als je het dagelijks stimuleert, doe je alles wat je kunt doen.

4 jaar geleden

Mijne rolde met 7 maand

4 jaar geleden

Geen zorgen maken. Dat komt, echt! Mijne deed niets tot 8 maanden, buiten op der poepie zitten. Nu wandelt ze bijna en doet ze alles wat ze moet kunnen. Het komt, beloof ik!:)

4 jaar geleden

Geen zorgen, mijn dochter was ook geen roller.. maar kan al wel tot zit komen, tijgeren, kruipen en staan 😉

4 jaar geleden

Bij ons ook pas met 7 maanden, en nu met 8 maanden rolt ze nog steeds alleen over rechts. Ik doe m’n best om er niet over te stressen. Iedereen in z’n eigen temp enzo… weet ik ook wel, maar soms toch lastig

4 jaar geleden

Die van mij rolde pas van rug naar buik met 9 maanden, komt echt vanzelf.

4 jaar geleden

Komt echt vanzelf. Elk kindje heeft zijn eigen tempo!

4 jaar geleden

Hier ook niet en ook bijna 6 maanden... Ik maakte mij ook lichtelijk zorgen. Maar fijn te lezen dat ik niet alleen ben en het dus echt vanzelf komt.

4 jaar geleden

Wij zijn naar de fysio geweest om tips te vragen (ook ivm voorkeurshouding dus niet alleen rollen) en daar oefeningen gekregen. Maar je zegt dat je al oefent, meer kan je niet doen! Komt vanzelf en als je ongerust blijft, kan je het cb even vragen en evt een kinderfysio maar met 6 maanden zou ik nog even wachten hoor.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekemaas

Hier ook niet en ook bijna 6 maanden... Ik maakte mij ook lichtelijk zorgen ...
Ja joh, en dan eindeloos topics over al die kinderen die al tijgeren, kruipen, zich al optrekken, 2 boterhammen eten bij de lunch, doorslapen, altijd hun flesjes leegdrinken enz enz enz. Ik ben half geneigd om een topic te openen onder de algemene titel: is jouw baby ook een beetje traag met alles? Maar ik ga even een beetje vertrouwen in m’n baby oefenen…