21 Reacties
2 jaar geleden
Kun je hem niet terug krijgen?
Bedoel je in een dierentuin in een kooi van een aap?
Hoe oud is je kindje?
Snapt hij al dat de knuffel echt weg is?
Anders misschien samen een nieuwe knuffel gaan uitzoeken en kopen?
2 jaar geleden
Reactie op Baby Vosje
Kun je hem niet terug krijgen?
Bedoel je in een dierentuin in een kooi van ...
Nee helaas niet de apen trokken het meteen kapot..
hij snapt niet dat hij weg is hij is bijna 2jr.
Maar met slapen gaan is hij steeds opzoek omdat hij er altijd aan frummelt en dan in slaap valt
2 jaar geleden
Reactie op doet
Nee helaas niet de apen trokken het meteen kapot..
hij snapt niet dat hij ...
Ahh wat erg voor hem en jullie
Hoop dat hij toch aan een vervangende knufje gaat wennen
Ik zou dan inderaad proberen hem vaak te wassen,
Misschien overdag bij jouw dragen zodat die naar jouw ruikt?
2 jaar geleden
Reactie op Baby Vosje
Ahh wat erg voor hem en jullie
Hoop dat hij toch aan een vervangende knufje ...
Jaa super dom van ons ook! Maar goed nooit verwacht dat hij het eroverheen zou krijgen🙈
Ja ik heb er nog 1 besteld en daar ga ik ook maar ff mee slapen ofz haha.. en dan maar afwisselen hopelijk went hij snel!
2 jaar geleden
Reactie op doet
Ook al geprobeerd komt er weer super zacht uit😂 miss paar keer proberen?
Dan met een touw achter de fiets aan rond slepen.
Haha grapje.
Of tegen je kindje zeggen dat je super goed wasmiddel hebt en de knuffel weer als nieuw is. Of ingeruild voor zijn tweelingbroer:')
2 jaar geleden
Wassen jullie met zacht water? De 1e keer dat ik een was deed in mijn eigen appartement met hard stadswater mocht ik al mijn super zachte truien weggooien (ok heb ze niet weggegooit, maar buitenshuis kon je ze niet meer dragen). Het harde water had ze in 1 wasbeurt 20 wasbeurten ouder gemaakt... dus misschien kan je dat even proberen? Hard water, geen was verzachter en een net te hoge temperatuur zodat de vezelf van de stof stuk gaan? Inderdaad zelf mee slapen zodat jou geur erin komt.
En niet opnieuw meenemen naar de zoo en je kindje hem laten vasthouden boven een kooi 🙈
2 jaar geleden
In de wasmachine doen dan word die vacht ook anders wel op 30 graden doen.
2 jaar geleden
Is je zoontje gevoelig voor een goed verhaal?
Dat je de knuffel in een grote doos (met geknutseld logo van de dierentuin) doet en een excuusbrief erbij namens de apen. Dat de apen de knuffel gerepareerd hebben en een nieuw zacht velletje hebben gegeven en dat ze beloven om het nooooit meer te doen. Desnoods laat je de doos bezorgen door een kennis oid op een moment dat je zoontje thuis is, voor extra overtuigingskracht.
2 jaar geleden
Meermaals wassen! Dan is ie niet zo zacht meer, dat scheelt wellicht al.