10 Reacties
3 jaar geleden
Weet niet meer hoe lang we hem hebben gebruikt, maar de overgang ging vanzelf. M'n zoontje wurmde zich er steeds onderuit. Toen zijn we er mee gestopt.
3 jaar geleden
Begonnen bij 6 maanden, nu met 22 maanden nog steeds in gebruik. Vooral omdat hij het niet af kan trappen, dus niet zozeer voor de geborgenheid.
3 jaar geleden
Hier vanaf baby het lakentje gebruikt, tot ze zelf er klaar mee was en er telkens onderuit kroop. Denk dat dat rond 6-7 maanden al was…
3 jaar geleden
Hier aangeschaft toen ze uit wiegje moest. We hadden schommel wiegje en ze kon net boven 4 maanden rollen...... we gebruiken het nunki lakentje nog steeds, blijft ze heerlijk liggen, ze is nu dik 10 mnd.
Vorige week even een middag dutje zonder beide zaten in de was en meteen staan en onrustig slapen, ik blijf hem dus nog wel gebruiken
3 jaar geleden
Hier maar zo'n 2 weken gebruikt. Mijn zoontje sliep blijkbaar liefst op z'n buik (had ik dat maar vroeger geweten - sliep dieper eens hij die vrijheid had). Het lakentje belemmerde hem om te draaien denk ik want hij geraakte er echt gefrustreerd onder. En ook nu op 16maanden hobbelt hij nog steeds heel z'n bedje door.
3 jaar geleden
Tot zeker 3 jaar oud bij mijn oudste dochter. Daarna naar groot bed en dekbed ipv ledikantje met nunki. Ze vond het heerlijk om onder haar strakke dekentje te slapen 🙂
3 jaar geleden
Reactie op Lollifannie
Hier aangeschaft toen ze uit wiegje moest. We hadden schommel wiegje en ze ...
Wat een uitkomst deze laken! Hier is ze inmiddels ook 8 maand, maar moeten er redelijk vaak uit om een speen te geven omdat ze deze door de laken niet zelf kan pakken. Jullie hier geen last van of een oplossing?