14 Reacties

4 jaar geleden
Ja hier🙋🏼♀️ heel moeilijk sorry. Mijn kleine is nogal kieskeurig blijkbaar. Gelukkig mochten we nu na 5 maanden weer terug pepti proberen en dat lijkt tot nu goed te gaan, de flesjes gaan eindelijk weer leeg. Omdat ze de nutramigen zo vies vond ben ik op dieet gegaan en fulltime gaan kolven. Misschien heb ik haar daar wel mee verpest😅🤷♀️

4 jaar geleden
Nee ze vond het vies, kokhalzen enzo🙈 en later wat maaglast. Maar tis een kieskeurig kind heb ik al ontdekt. Olvarit moet ze ook niet, alleen vers eten🤭

4 jaar geleden
Nutramigen ging er direct goed in, alleen ook direct weer uit. Zowel van boven als onder direct na de fles 😑. Sinds een week over op neocate en dat gaat goed!

4 jaar geleden
Slecht... 1e dag at hij maar veel minder en daarna lustte hij het niet meer... kreeg ook veel krampen

4 jaar geleden
Reactie op mrm1992
Oh dat is herkenbaar. We moeten het denk ik nog wel even de tijd geven. All ...
Nee pepti niet gehad, meteen nutramigen en nu dus neocate. Maar we hebben er nu sinds een week zo’n lief en ontspannen kindje voor terug gekregen. Ze groeide ook niet denderend, heb nu het idee dat er eindelijk wat spek op haar lijfje komt. 4 maanden bijna en dus 4,5 kilo. Geboren met 3,1 kilo dus het ging niet echt rap op gewone melk. Volgende week weer wegen, maar heb goede hoop 😁

4 jaar geleden
Reactie op mrm1992
Oh dat is herkenbaar. We moeten het denk ik nog wel even de tijd geven. All ...
Voorgeschreven door kinderarts inderdaad. Hele fijne arts! Zelf nooit gedacht aan kma, maar zij signaleerde en handelde. Echt een topper!

4 jaar geleden
Het krijsen vd buikpijn was direct weg. Zijn ook niet gaan mixen met voorgaande voeding dus meteen volledig over en dat accepteerde ze gelukkig. Wel heeeeel veel spugen. Echt meerdere golven per voeding. Krijg als advies indikken... dit doen we nu sinds een week en pas sinds vandaag hebben we niet de vloer hoeven dweilen na de fles. 🤷♀️
Ben dus blij dat ze minder pijn heeft maar echt enthousiast ben ik ook niet bepaald

4 jaar geleden
Reactie op mrm1992
Vervelend. Hoe is dat toen verder gegaan?
Wij zijn ermee gestopt...