17 Reacties

4 jaar geleden

Als je op Nutrilon a.r overstapt Moet je volledig overgaan In 1 keer Zelf hier ook gehad Dochter had verborgen reflux dus volledig over op a.r in 1 keer Let wel op dat het kan zijn dat de ontlasting wat lastiger kan gaan in het begin omdat de darmen moeten wennen

4 jaar geleden

Reactie op Steph18

Als je op Nutrilon a.r overstapt Moet je volledig overgaan In 1 keer Zelf ...
Na overgaan trouwens binnen afzienbare tijd een volledig ander kind Rustiger Vrolijker Minder huilen Beste keuze ooit

4 jaar geleden

Als je overgaat vind ik dat je dit in 1x doet. De reden dat je veranderd is omdat de andere niet goed is dus dan heeft het geen nut om met een nieuwe te beginnen. In 1x overgaan en 2 weken de tijd geven

4 jaar geleden

Je kunt het rustig opbouwen zoals jij doet. Dat adviseerde het CB ons iig (al had onze dochter toch geen last van reflux, dus hielp het niet.) AR voeding is gewone poedermelk waar johannesbroodpitmeel al doorheen gemengd is, zodat je niet zelf hoeft te klungelen met goed mengen. Je kunt dat dus prima combineren met gewone poedermelk. Daarmee is de hoeveelheid johannesbroodpitmeel per milliliter wat minder groot, dus wordt de voeding wat minder dik dan wanneer je 100% AR voeding neemt.

4 jaar geleden

Hoi lieve mama’s, ik geef deze voeding nu sinds 2 dagen en merk dat er enorm veel schuim in de fles komt wanneer ik ‘schud’ (ik schud de fles niet zoals op de doos staat ivm lucht, maar draai hem tussen mijn handen op advies van de kinderarts). Diezelfde kinderarts zei ook om 10ml over te houden op het einde van de voeding, geen idee waarom? Mss juist zodat hij dat schuim niet mee opdrinkt ofzo? Hoe bereiden jullie de fles en hebben jullie ook zoveel schuim?

4 jaar geleden

Reactie op 19072021

Hoi lieve mama’s, ik geef deze voeding nu sinds 2 dagen en merk dat er enor ...
Misschien kun je proberen om het met een vork er doorheen te roeren. Dan krijg je geen schuim/bubbels. 😊

4 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Misschien kun je proberen om het met een vork er doorheen te roeren. Dan kr ...
En lost het poeder dan goed op? Want heb soms de indruk dat niet alles goed oplost en dan heb ik klonters

4 jaar geleden

Reactie op 19072021

En lost het poeder dan goed op? Want heb soms de indruk dat niet alles goed ...
Ja, dan lost het goed op zonder klonten!

4 jaar geleden

Ik moet zeggen, ben pas sinds deze week van nutrillon AR overgeschakeld naar NAN AR omdat nutrillon AR johannesbroodpitmeel bevat. De kinderarts zei dat 1/3 kinderen hierop reageert met krampjes en bij ons zoontje zorgen de krampjes net voor meer terug geven… Nu heeft hij sinds paar dagen precies echt wel minder last van winderigheid en terug geven, maar misschien is het nog te vroeg om hier te enthouiast over te zijn.

4 jaar geleden

Reactie op kiki211

Ik moet zeggen, ben pas sinds deze week van nutrillon AR overgeschakeld naa ...
Wat voor verdikkingsmiddel zit er in NAN dan? Of is de antirefluxwerking daarvan op iets anders gebaseerd?

4 jaar geleden

Reactie op AnneEZ

Wat voor verdikkingsmiddel zit er in NAN dan? Of is de antirefluxwerking da ...
Ja ik denk dus aardappelzetmeel! Deze pap is ook veel dikker dan de nutrillon AR.

4 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Ja, dan lost het goed op zonder klonten!
Zonet geprobeerd en toch nog schuim :( begrijp niet wat ik verkeerd doe

4 jaar geleden

Reactie op 19072021

Hoi lieve mama’s, ik geef deze voeding nu sinds 2 dagen en merk dat er enor ...
Met vork roeren idd

4 jaar geleden

Hier ook in één keer overgegaan. Alle flessen op A.R. Waarom zou je zoiets opbouwen? Wat is de reden ervan weet je dat? Mij lijkt dat zo’n maagje helemaal van slag raakt als t weet terug moet naar van die waterige voeding. Dat zorgt alleen maar weer voor spugen..

4 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Hier ook in één keer overgegaan. Alle flessen op A.R. Waarom zou je zoiets ...
Ja lijkt mij ook

4 jaar geleden

Reactie op Steph18

Met vork roeren idd
Nog steeds schuim ;(

2 jaar geleden

Reactie op Steph18

Als je op Nutrilon a.r overstapt Moet je volledig overgaan In 1 keer Zelf ...
Zie je berichtje maar welke fles en speen gebruikte je