30 Reacties

5 jaar geleden

Hier zijn we overgestapt naar Omneo. Ons werd geadviseerd om eerst eens één schepje te vervangen door Omneo om het rustig op te bouwen. Ik kwam toen uit op 2 schepjes Omneo en 2 Prefea. Hier poepte hij precies 1 keer per dag van. Bij alle schepjes Omneo had hij weer te vaak ontlasting en was het dun. Het is dus een beetje experimenteren en per baby verschillend. Het kan zijn dat de eerste dagen de baby er wat onrustiger (meer krampjes) van wordt omdat het andere voeding is, wij konden dat wel merken maar was met een dag vaak wel over. Ook dat hoeft natuurlijk niet bij elke baby te gebeuren. Succes!

5 jaar geleden

Hier tot 2 weken geleden Omneo gebruikt naast bv. Mn zoon bleef last houden van krampjes en tijdens zn pieken wat obstipatie, maar ik Omeno heeft toch geholpen 😊 Nu pas rustig an overstappen naar standaard

5 jaar geleden

Wij zijn 1 week geleden overgestapt op omneo omdat onze dochter niet kon poepen (nu 2,5 week oud). Sinds we omneo gebruiken heeft ze veel last van krampjes en laat ze ontzettend veel stinkende scheten! Dus wij zijn er niet zo tevreden over.... ook het poepen komt door de omneo niet echt op gang

5 jaar geleden

Hier zijn we overgestapt naar Omneo. Ons werd geadviseerd om eerst eens één ...
Dank je voor je reactie. Wij gaan het vandaag maar eens proberen!

5 jaar geleden

Reactie op susanvijver

Wij zijn 1 week geleden overgestapt op omneo omdat onze dochter niet kon po ...
Oh dat is dan wel heel vervelend. Zielig voor zo'n klein meisje he!

5 jaar geleden

Hier zijn we overgestapt naar Omneo. Ons werd geadviseerd om eerst eens één ...
Was jullie baby ook eerste nachten onrustig bij omneo? Pfff hier lijkt het wel of we terug bij af zijn. Kan er elk uur heen. Sinds gisteren met omneo begonnen

5 jaar geleden

Het duurde hier een paar dagen voordat ze gewend was aan deze voeding. Het is weer een andere samenstelling, dus die darmpjes moeten daar denk ik ook even aan wennen. Bij ons werkt Omneo nu heel goed. Sinds we Omneo gebruiken zelfs bijna geen last meer gehad van krampjes. Ontlasting blijft wel wat lastig, maar het lukt haar steeds wat beter. Voorlopig blijven we deze voeding nog even gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op Rens16

Het duurde hier een paar dagen voordat ze gewend was aan deze voeding. Het ...
Oke. Dat geeft me weer moet haha. Ik dacht shit zeg. Dit gaat hem zo niet worden

VRIEND

5 jaar geleden

Omneo lijkt hier wel te werken . Duurde wel een paar dagen ... ik lees hier wat over stinkscheten; dit komt door de verknipte eiwitten. Dit hoorde ik van iemand van de advieslijn van Nutricia

5 jaar geleden

Reactie op GWE

Omneo lijkt hier wel te werken . Duurde wel een paar dagen ... ik lees hier ...
Wij vinden de ontlasting erg stinken met deze voeding! 🙈

5 jaar geleden

Hier omneo gehad ivm krampjes. Ontlasting werd er minder door en raakte juist verstopt krijsen vd pijn! Gewone nutrilon gegeven weer last van kramp Nu de AR, en (afkloppen!) alles prima

5 jaar geleden

Was jullie baby ook eerste nachten onrustig bij omneo? Pfff hier lijkt het ...
Ja wij hebben ook veel onrust gemerkt van de Omneo! Het is ook echt wel een andere soort voeding en die darmpjes zijn zo gevoelig de eerste weken. Sowieso alle verandering rondom voeding veroorzaakt veel onrust bij mijn zoon (nog steeds, al is het maar een dag- zijn net begonnen met de hapjes, wat een feest 😬). Geef het een paar dagen, wij merkten snel verschil, hopelijk jullie ook!

5 jaar geleden

Omdat onze dochter ook last had van obstipatie en moeilijk tot niet kon poepen moesten wij ook overstappen. Of dat echt gewerkt heeft weet ik niet echt. We kregen er daarnaast ook forlax bij. Ze heeft omneo wel altijd gedronken tot 1 jaar.

5 jaar geleden

Bij ons heeft het fantastisch gewerkt! Ik heb er echt een heel ander jongetje voor terug gehad!

5 jaar geleden

Reactie op susanvijver

Wij zijn 1 week geleden overgestapt op omneo omdat onze dochter niet kon po ...
Wij hebben precies hetzelfde. Krampjes zijn nog steeds aanwezig en ze laat onwijs veel stinkende winden. Het poepen is ongeveer 1 keer in de 3 dagen..

5 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Bij ons heeft het fantastisch gewerkt! Ik heb er echt een heel ander jonget ...
Al meteen de eerste dag of heeft wel paar dagen geduurd. Wij hebben echt een helse nacht gehad. Zijn gisteren overgestapt op omneo

5 jaar geleden

Ja wij hebben ook veel onrust gemerkt van de Omneo! Het is ook echt wel een ...
Ik hoop t ook. Nu is mijn zoontje ook prematuur dat maakt t ook allemaal lastiger. Hij is 8.5 week maar officieel 1.5 week.

5 jaar geleden

Wij zijn al snel overgegaan na deze voeding vanwege vele darmkrampjes en het moeite hebben met ontlasting krijgen had hier echt pijn van en eens per 3 dagen ontlasting en was wel normaal op dat moment.. wij zijn meteen overgegaan en merkte al snel resultaat met dagelijks ontlasting en krampjes en pijn van het persen wat ze ook moeten leren die verdwenen

5 jaar geleden

Al meteen de eerste dag of heeft wel paar dagen geduurd. Wij hebben echt ee ...
Nee heeft wel een paar dagen geduurd alleen wij deden het trouwens wel in combinatie met infacol. Dat laatste hebben wij ong 3 maanden gebruikt en daarna alleen de omneo. Maar hij is er toen zo door veranderd! (In de positieve zin)

5 jaar geleden

En welke fles speen gebruikte jullie bij omneo? Ik heb difrax met 's. Maar heb t idee dat hij nu veel sneller drinkt