6 Reacties
2 jaar geleden
Slaapregressie in combi met sprong 4 misschien wel. Kan inderdaad een pittige periode zijn!
2 jaar geleden
Reactie op Moos91
Ik denk ook slaapregressie en sprong 4! Ze is wel kort wakker voor de wakke ...
Ja klopt veel te kort terwijl de rest op de dag is ze soms tot 2 u wakker en is dan pas moe. Valt dan ook sneller in slaap is ook wisselend. Savonds slaapt ze wel van 19.u tot 21.00u voor laatste fles, net of het wordt ingehaald.
Misschien is dat ID wel idee rondje lopen.
Maar laten jullie je baby dan even huilen als je merkt je bent moe maar toch even rekken?
2 jaar geleden
Reactie op Ammvz
Ja klopt veel te kort terwijl de rest op de dag is ze soms tot 2 u wakker e ...
Ons zoontje is nu 6 maand en ik deed rond die tijd ongeveer dit schema:
7uur wakker, tussen 7/half 8 een fles (180+6). Dan rond 9 uur weer naar bed. Hij werd ook altijd rond 8/kwart over 8 jengelig. Vaak ging ik dan even samen met hem de hond uitlaten en daarna even in de wipper of nog even spelen. Dan rond 10 uur weer wakker. Spelen en rond 11 uur weer een flesje (180+6). Dan rond 12 uur weer slapen en proberen een slaapje van 2 uurtjes. Lukte zeker niet altijd! Dan weer er uit, vaak even wandelen. Flesje rond 3 uur. En dan nog even spelen en nog slapen tussen 4/5. En dan om kwart over 6 naar boven, laatste flesje en voor 7 uur slapen. We moesten er vaak nog wel even uit voor een speentje, maar meestal sliep hij wel door.
Laten huilen zou ik niet doen. Maar je zou nog wel wat dingetjes kunnen proberen :) wandelen knuffelen etc. Als ze echt moe en overstuur is zou ik het zeker niet rekken en gewoon lekker naar bed brengen! Maar er gebeurd in deze periode ook gewoon heel veel kwa ontwikkeling. Dus je doet het super goed en soms is het ook gewoon go with the flow! Mijn dochtertje was rond deze periode een mega slechte slaper, maar is nu bijna 2 en is echt een slaapkop haha. Het komt goed!
2 jaar geleden
Reactie op Moos91
Ons zoontje is nu 6 maand en ik deed rond die tijd ongeveer dit schema:
7u ...
Ja inderdaad ga ik mee met de flow, en grappig jouw schema was vandaag beetje zelfde en werkt best eigenlijk.
Ga inderdaad proberen om langer op te houden dan valt ze ook sneller in slaap, mits ze niet overstuur gaat huilen, maar dan doe ik een beetje gek met d'r en is het meestal over overdag was dit dus het geval