11 Reacties

3 jaar geleden

Hij valt gewoon in slaap! Niks om je zorgen over te maken.

3 jaar geleden

Ja dat is normaal! Dat gebeurt bij het in slaap vallen. Ik vond het altijd wel schattig als dat gebeurde maar kan me voorstellen dat het de eerste keer even schrikken is!

3 jaar geleden

Ik kan me niet herinneren dat mijn dochter haar ogen naar achter rolde, maar het lijkt erop dat je zoontje "milkdrunk" is 馃グ

3 jaar geleden

Hij is lekker vol 馃榿馃憤

3 jaar geleden

Ik zou er een filmpje van maken en even aan de huisarts laten zien. Kan normaal zijn, maar goed om naar te laten kijken

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu 6 weken oud, en die doet precies hetzelfde vanaf de geboorte. Ogen rollen, lachen, mondje bewegen en diep/snel ademhalen. En hierna valt hij lekker in slaap. Best schattig he 馃槉

3 jaar geleden

Ik dacht altijd dat mijn zoontje dan soort van melk high was. Hij was dan helemaal tevreden. Heb er eigenlijk nooit iets achter gezocht maar denk dat het normaal is馃槀

3 jaar geleden

Heel normaal! Melkdronken noemen sommige het haha. Lekker tevreden en een vol buikje. 馃槉

3 jaar geleden

Melkdronken 馃グ Mijn zoon van 19 maanden heeft het heel soms nog! Helemaal aan het genieten is je kleintje 鈽猴笍

3 jaar geleden

Complete ontspanning is dat 馃槉

3 jaar geleden

Doet mijn dochter ook 馃槄 zo schattig je kan het ook zelf zien aan ze dat ze zo in slaap vallen, lekker laten gaan!