8 Reacties

één jaar geleden

Iemand?

één jaar geleden

Van jbpm kan je kleintje verstopping krijgen. Dan zou je inderdaad een lactose moeten gebruiken of bijv macrogol of een ander merk. Jbpm moet je een kleine 2 wk gebruiken wil je echt goed resultaat zien. Biologische jbpm duurt wat langer met indikken dus dan ff laten staan. Wel wil ik je zeggen dat het zk de kinderarts waar ik met mijn dochter liep aangaf dat lactulose is achteraf beter is bijv macrogol of forlax te gebruiken. Vaak moet je ook een beetje spelen met de jbpm voor het ene mindje werkt een mespuntje al en voor de andere moeten er schepjes in. Succes

één jaar geleden

Tip ga probiotica toevoegen in het flesje van bijv vitalis dit zijn druppels en dan zul je zien dat het poepen beter zal gaan en je wellicht de laxeer daarna kan afbouwen/ stoppen. Mijn kleine poepte 1 x pw. Maar na die druppels netjes om de dag👌🏼 en soms dagelijks.

één jaar geleden

Tip ga probiotica toevoegen in het flesje van bijv vitalis dit zijn druppel ...
Ik heb pro biotica poeder gebruikt een maand lang zonder resultaat.. potje leeg.. dezelfde als wat ik bij m’n dochter had toen werkte het wel maar nu niet, dus daar ben ik mee gestopt..

één jaar geleden

Van jbpm kan je kleintje verstopping krijgen. Dan zou je inderdaad een lact ...
Ik ga het even afwachten dan. Hij heeft vanmorgen gepoept na dinsdag was dat de eerste keer. Het was al iets meer ‘pitjes achtig’ en wat minder ‘klei’Ig’. Moet wel veel moeite ervoor doen nog steeds. Ik had idd gelezen op dit forum van forlax maar de huisarts zei dat het officieel pas mag als ze 6 maanden zijn vandaar dat ze mij gewoon lactulose voorschreven. De jbpm geef ik nu idd iets meer dan een mespuntje, 1/4e theelepel zoiets. Meer dan genoeg anders word het idd te dik. Dankjewel voor je tips

één jaar geleden

Reactie op littlebaby1

Ik ga het even afwachten dan. Hij heeft vanmorgen gepoept na dinsdag was da ...
Obstipatie is niet standaard bij het gebruik van jbp. Zou het inderdaad even aankijken.

één jaar geleden

Reactie op littlebaby1

Ik ga het even afwachten dan. Hij heeft vanmorgen gepoept na dinsdag was da ...
Mijn zoontje heeft forlax vanaf 3 maand gebruikt. Wel een half zakje ivm leeftijd/gewicht. Lactulose deed bij mijn zoontje niet zoveel, daarom al eerder naar de forlax gegaan. Misschien toch als je merkt dat het weinig doet en hij nog last heeft, naar de huisarts gaan voor iets anders.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Mijn zoontje heeft forlax vanaf 3 maand gebruikt. Wel een half zakje ivm le ...
Top dankjewel dan kan ik dat inderdaad ook eens voorstellen als hij hier niet op reageert ☺️