27 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op maaike-vs
Ik vind kruidvat prima heel jammer dat wij dus over moesten naar nutrilon🤷 ...
Waarom moesten jullie over naar Nutrilon?
Wij zijn net overgestapt van Hero op Nutrilon, omdat ons zoontje bij de vernieuwde Hero ineens heel veel ging spugen (en ook heel erg stonk), maar ik zou graag naar een wat goedkoper merk willen, dus ik zat juist aan Kruidvat te denken.
6 jaar geleden
Mijn jongste dochter deed het niet goed op de Nutrilon uiteindelijk Kruidvat geprobeerd en dit ging prima. Alleen Kruidvat had een combi van hypoallergeen en tegen buikkrampjes (extra care). Heb haar hierop gehouden. Kreeg tegen het spugen ook johannesbroodpitmeel door de fles dat hielp heel goed. Voeding rook ook niet vies als er toch eens wat terug kwam.
6 jaar geleden
Reactie op Beau-2020
Wij hebben nu Nutrilon en wil graag overstappen op etos of kruitvat en graa ...
Hi,
Ik ben zelf nog niet bevallen.
Maar ik heb wel meerdere jaren bij het kruidvat gewerkt.
Dus ik kan je helaas alleen de ervaringen geven van andere moeders die kruidvat babymelk kochten in ons filiaaal toen.
En dit was allemaal zeer positief!
Het verkocht heel goed.
En moest vaak aangevuld worden. Dus ik zou een gokje wagen. Natuurlijk verschilt elke baby en elk maagje.
Maar ik heb niets dan alleen positieve ervaringen gehoord.
Ik ben zelf ook van plan om huismerk aan te bieden aan mijn kleine als de BV niet op gang komt. Scheelt een heleboel euro’s ook.
6 jaar geleden
Hoe gaat de overstap bij jou? Mijn kleine is sinds we bezig zijn met overstappen veel huileriger en hoor zijn buikje soms borrelen dus denk dat hij heel veel krampjes heeft. Iemand ervaring hoelang dit duurt bij overstap/nog tips? Kraamverzorgende had aangeraden als we nog een half pak hadden om dan om en om de fles te doen, dus ene keer oude fles voeding, volgende voeding het nieuwe pak enz. Doen dit nu twee dagen.
6 jaar geleden
Wij moesten naar nutrilon omdat ze verborgen reflux had en nexium kreeg mijn huisarts wilde graag dat wij daarbij over gingen naar nutrilon omdat het toch anders is als een eigen merk hoe goed de kwaliteitseisen ook zijn. Dus niet onze keuze maar wel een hele goede uitwerking gehad.
6 jaar geleden
Elk kind reageerd dan anders op. Mijn dochter reageerde niet goed op huismerken had veel krampjes ect. Moment dat ik over ging op nutrilon was zei binnen 2 dagen af van de krampjes. Heb ook de huismerk gebruikt tegen krampjes ect maar die hielpen allemaal niet. Het ligt echt aab het kind zelf. En indd huismerk scheelt gewoon heel veel geld. Maar het ligt echt aan het kindje zelf.