59 Reacties

2 jaar geleden

wat verschrikkelijk zeg! Een nachtmerrie voor jullie en lieve Noor. Goed dat jullie elkaar moed inpraten, blijf dat ook doen! Hou vertrouwen en hoop houden in jullie Noor ❤️🍀 Ik hoop met jullie mee, hele dikke knuffel ❤️

2 jaar geleden

Jeetje, wat heftig! Heel veel sterkte en blijf hoop houden 🍀🤍

2 jaar geleden

Wat ontzettend heftig. Heel veel sterkte. Kinderen zijn super flexibel dus ik duim met je mee dat haar lichaampje dit kan overwinnen!

2 jaar geleden

Jeetje... ontzettend veel sterkte gewenst! 🍀🍀🍀

2 jaar geleden

Wat verschrikkelijk voor jullie.. Ik wens jullie heel veel kracht voor de komende tijd 🤍

2 jaar geleden

Wat verschrikkelijk heftig! Heel veel sterkte voor jullie en Noor ♡

2 jaar geleden

Heel veel sterkte! Hoop is een belangrijk iets. Dat de artsen zeggen dat baby's veel in hun mars hebben etc. betekent dat er dus zeker meerdere baby's bovenop gekomen zijn. Hou je vast aan die gedachte 🍀💓 en goed dat jullie naar die positieve verhalen opzoek zijn.

2 jaar geleden

Heel veel sterkte Jolene. Vreselijk voor jullie! Wij branden een kaarsje voor jullie liefste Noor. Hoe merkte je dat ze een hersenbloeding kreeg? Echt hartverscheurend voor jullie. 😢💖

2 jaar geleden

Wat verschrikkelijk.. heel veel sterkte gewenst! ❤️ Qua ervaring, de setting is anders maar ik heb zelf op erg jonge leeftijd een hersenbloeding gehad ivm vroeggeboorte. Ik heb daar niks aan overgehouden. Dus dat is goed gekomen. Kinderen kunnen inderdaad heel flexibel zijn en veel opvangen. Veel liefs! 🍀

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig! Zelf geen ervaring mee, maar bij een zoontje van een collega hebben ze een stuk van de hersenen weg gehaald. Hij zou nooit meer kunnen lopen. Nu een jaar later en hij loopt weer. Mijn broer heeft op zijn 12e hersenbeschadiging gehad, en ook dat werd nog langzaamaan beter. Maar hoe vroeger hoe groter de kans ook is dat andere hersencellen de functies gaan overnemen!

2 jaar geleden

Heel veel sterkte! ❤️❤️

2 jaar geleden

Jeetje, wat heftig! Het is een andere vorm dan jouw dochter heeft maar: Onze zoon heeft een hersenbloeding gehad na de geboorte, ontstaan door drukverschil vanwege bloedtransfusies. Hij heeft na een week een hersenoperatie gekregen (rickham reservoir geplaatst) en in totaal 5 weken op de NICU gelegen. Hij is nu net 2 en hij ontwikkelt zich zoals "normale" tweejarigen! Het was voor ons een hele spannende tijd, omdat artsen maandenlang niks konden zeggen over zijn ontwikkeling. Gelukkig is het goed afgelopen. Nog een tip: zoek hulp voor jezelf. Ik heb veel gehad aan de medisch psycholoog en aan de EMDR therapie. Sterkte!

2 jaar geleden

Zelf geen ervaring, wil jullie vooral veel sterkte wensen! Ik zou ook hoop halen uit wat de artsen zeggen en misschien kunnen hun nog vergelijkbare situaties met jullie delen om hoop uit te halen? Het lijkt mij een hele spannende en lastige tijd. Ik heb wel eerder verhalen gehoord dat de hersenen flexibel zijn en dingen kunnen overnemen van gedeeltes die niet meer werken, maar dichtbij in mijn omgeving heb ik het niet meegemaakt. Ik hoop met jullie mee dat het snel weer beter zal gaan met jullie Noor!

2 jaar geleden

Jeejtje wat een verschrikkelijk situatie waar jullie in terecht zijn gekomen! Heel veel sterkte 🩷

2 jaar geleden

Ik ken een inmiddels 32 jarige man die op2 jarige leeftijd meerdere hersenbloedingen heeft gehad en nu zelfstandig woont en functioneert. Hbo studie gedaan. Heeft wel wat last van prikkelverwerking. Veel sterkte en beterschap!

2 jaar geleden

Lieve mama, wat een vreselijk heftige situatie. Mijn zoontje heeft twee hersenbloedingen gehad na zijn geboorte (bij 24 weken). Omdat zijn hersenvocht daardoor niet goed kon aflopen heeft hij nog 4 hersenoperaties gehad en een permanente drain gekregen. Door de bloedingen leek er eerst schade te zijn aan zijn motorische banen, en hoewel bij grof motorisch wel achterloopt, heeft hij geen spasmes en bleek op een latere MRI de schade niet meer te zien. Een mooi voorbeeld dat het baby/kind brein erg flexibel is. Hoe het verder zal gaan qua cognitieve ontwikkeling is bij ons afwachten (maar dat is sowieso het geval ivm extreme vroeggeboorte). Maar dat wij een ontzettend blij ventje hebben, is een ding wat zeker is en dat is het aller aller belangrijkste. Dus ook als er wel wat complicaties zullen zijn, geef de moed niet op. Ik wens je heel veel sterkte en kracht. Dag voor dag 🍀❤️

2 jaar geleden

Wat heftig voor jullie allemaal! Wil jullie een dikke knuffel geven 😘❤️

2 jaar geleden

Superheftig, heel veel sterkte gewenst! Mijn dochter is een naamgenoot van de jouwe, en wij leven mee

2 jaar geleden

Heel veel sterkte. En zorg goed voor jezelf

2 jaar geleden

Heftig, bah! Onze dochter heeft daags na heer geboorte een hersenbloeding gehad in haar rechter slaapkwab. Ze heeft een week in het Radboud gelegen, maar ze heeft er niks aan over gehouden. Ontwikkelt zich bovengemiddeld en is een heel blij en gezond kind. Ik wens jullie heel veel sterkte ❤️ Het is vreselijk je kind zo te zien en de angst te voelen die je doorstaat. Beterschap voor de kleine meid. Als je wilt praten mag je me altijd een berichtje sturen, hier of op instagram (nayrukarta).