11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het ook niet gekookt? Wist niet eens dat dat misschien zou moeten haha Het smaakt hem prima uit de vriezer.

3 jaar geleden

Ik stoom 5 min en dan blenden. Maar ik heb een 4 in 1 blender. Je kan het dan als nog invriezen

3 jaar geleden

Maakt denk ik niet uit als je em pureert. Groenten blancheren voor je ze invriest is zodat ze steviger blijven. Maar moes is toch al niet stevig.

3 jaar geleden

Volgens mij hoeft dat niet hoor. Ik doe dat zelf wel.. weet eigenlijk niet waarom🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Is volgens mij alleen tegen verkleuren

3 jaar geleden

Waarom zou je peer koken? Is echt n oprechte vraag en geen veroordeling. Het is fruit, dat eet je rauw. Je verliest er vitaminen door en het is niet nodig. Dus wat is de functie van koken? Je maakt daarmee iets gezonds, niet meer zo gezond. Als t voor de kleur is, tja das alleen dan voor je eigen gevoel want als je naar babyvoeding kijkt ziet dat er altijd smerig uit. Kan iemand mij dus ook het nut van koken vertellen?

3 jaar geleden

Waarom zou je peer koken? Is echt n oprechte vraag en geen veroordeling. ...
Ik stoom het. Vooral als het te zuur is. Wordt de smaak zachter.

VRIEND

3 jaar geleden

Dan kun je de peer ook gewoon verder laten rijpen 🙈 dan is het ook niet zuur 😉

3 jaar geleden

Wat voor peren gebruik je? Alleen stoofperen of onrijpe peren zijn zuur. die moet je dus nog niet eten.

3 jaar geleden

Waarom zou je peer koken? Is echt n oprechte vraag en geen veroordeling. ...
Ik doe het wel eens als me dochter het nog te hard vindt. Maar beter gewoon rijpe peer geven idd.

3 jaar geleden

Ik doe het vanwege het verkleuren net zoals met appel