10 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg dit even, ben ook erg benieuwd! Doe nu precies hetzelfde (uit de dop van de fles). Ik wil ook graag zo’n beker! 😁

5 jaar geleden

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt, het principe is hetzelfde.
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

5 jaar geleden

Munchkin. Bij deze beker kun je namelijk helpen door in het midden te drukken zodat er een beetje water uitkomt.

5 jaar geleden

Munchkin. Bij deze beker kun je namelijk helpen door in het midden te drukk ...
Goede tip! Wij hebben die beker sinds deze week en mijn zoontje krijgt er maar moeilijk water uit.

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Ik volg dit even, ben ook erg benieuwd! Doe nu precies hetzelfde (uit de do ...
Ik heb dit bericht ook geplaatst in de geboorteclub februari. Hier wordt vooral de Munchkin aangeraden!

5 jaar geleden

Ik heb de Munchkin en ben er blij mee 😁 maar heb geen ervaring met die andere!

5 jaar geleden

Munckin-fan. Geen ervaring met de andere.

5 jaar geleden

Die van philips lekt makkelijk (drukknop) Wij hebben hem van NUK. Helemaal perfect! Lekt ook niet als je m op zn kop houdt.

VRIEND

5 jaar geleden

Action heeft ook zo een beker met deksel erbij en in het midden een dopje wat je kan losdraaien (makkelijk met vullen) voor maar 2,49 dus een leuke prijs om het uit te proberen 👌🏻 en ze werken prima 😄 Ze hebben ze in het roze, groen of blauw.

5 jaar geleden

Update: Ze drinkt goed uit de Munchkin. Bij de eerste slokjes hielp ik mee door op de rand te drukken. Nu snapt ze het meestal wel en zuigt ze zelf eraan. Ik ben er blij mee. Bedankt dames!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.