5 Reacties

5 jaar geleden
Hier kwamen wij ook achter! Zelf geen allergie voor pinda, maar de kleine reageerde er erg heftig op. Hebben nu ook de kruidvat variant met zonnebloemolie, tot nu toe begint hij niet direct te krijsen na het toedienen 🙂. Blijf het bijzonder vinden dat een "goed" merk als Davitamon pindaolie gebruikt. Ook moet je veel meer druppels toedienen vergeleken met de kruidvat variant.

5 jaar geleden
Wij gaven dit idd ook en inderdaad altijd ellende en gehuil na de druppels die hij jad gekregen wij zijn er ook mee gestopt hij is super gezond en ontwikkeld zich goed hij is niet allergisch ofzo maar reagerde er toen niet goed op

4 jaar geleden
Ohhhh wat ben ik blij dat ik dit topic tegen kom!
Mijn zoontje huilt zoooo veel en heeft enorm veel onrust. Vorige week hadden we een mega goede week, als ik nu terug kijk heeft hij toen de druppels niet gehad (was op en vergeten te kopen). Nu is het weer helemaal drama.
Ga vandaag de druppels niet geven..
hoe snel zagen jullie resultaat??

4 jaar geleden
Ja, bizar.. Wat fijn dat het opgemerkt werd.
Misschien ook goed af te vragen of het überhaupt nodig is dit aan je kleintje te geven, evenals de vitamine K. Dat is een persoonlijke keus en een overweging waard. Alleen toedienen ‘omdat dat hoort’ is geen juiste reden.