11 Reacties

5 jaar geleden
Lekker laten liggen. Hier heb je in de toekomst ontzettend veel aan. Zo leren ze zich zelf te vermaken. Ik heb gelukkig nooit kinderen gehad die tussen in wilde slapen etc. Of de hele dag aan mijn rokken hingen. Ook zij lagen als baby vaak nog een poos wakker of waren al langer wakker voor ze aangaven (met een huiltje) dat ze uit bed wilde. Ik heb ook al heel snel de babyfoon weggehaald. Als het huiltje begon hoorde ik dat toch wel. Super lief om hem zo te zien liggen.

5 jaar geleden
Dank voor de reacties! Ben nog wat aan t zoeken zo nu en dan. Ik heb op de muur waar hij naar kijkt een fotobehang van een bos. Hij kan hier overdag ook heel geïntrigeerd naar kijken.
Ben iig blij dat ik niet de kindermishandelaar ben die zn kind onnodig in bed mietert xd

5 jaar geleden
Dank voor de reacties! Ben nog wat aan t zoeken zo nu en dan. Ik heb op de ...
Ik denk eerder dat je het prima doet. Dit is een tevreden mannetje dat zich veilig voelt. ☺️

5 jaar geleden
Ik moet eerlijk zeggen... Ik doe het ook... Als hij heerlijk rustig ligt en niet huilt haal ik hem er niet uit. Hij is nu 8,5 maanden en er komen ook leuke gezellige brabbeltjes uit. Zo leuk om naar te luisteren 🥰 dit is ook zijn manier van in slaap te komen. Hij begint te huilen haal ik hem gewoon uit bed. Maar hij wil denk ik ook zo even zijn moment van verwerken hebben denk ik zo... En dat mag.. Mij ziet hij al de hele dag😘