4 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben fan van AH bio. Gebruik nu de 8+ in afwisseling van zelfgemaakt. Handig dat dat 220g is (andere merken bijna allemaal 190 of 200 en daar heeft mijn zoontje niet genoeg mee), de smaken zijn aardig en de stukjes zijn prima.

5 jaar geleden

Ik heb bij mij dochter altijd potjes van alle 3 de merken ze at alles maar ze wilde geen vers eten wat wij aten heel vervelend heeft echt lang geduurt voordat ze normaal mee at Nu bij ons zoontje kook ik alles zelf en fruit hapjes maak ik ook zelf vaak op zondagochtend als ze broodjes in de oven gaan zet ik het aan en is eigelijk zo klaar en Vries het in en haal er 2 bakjes te gelijk uit zodat hij 2 dagen eten heeft fruit Vries ik ook in en mocht ik het vergeten zijn dan maak ik het vers

5 jaar geleden

Alle drie de merken hier gehad, vooral de AH is erg gepureerd en dun. Als je kleine moeite heeft met stukjes wel een uitkomst. Kruidvat potjes hebben weer hele andere smaken, wij wisselden af voor een beetje variatie.

5 jaar geleden

Ik kocht altijd de potjes die in de aanbieding waren en vond ze allemaal prima. Die van mij vond de knijpzakjes van Ella's kitchen heel erg lekker. Maar dat was meer voor tussendoor en bij het ontbijt. Qua potjes at hij alles met smaak. Mij zelfgemaakte hapjes bliefde hij niet 馃檲Is trouwens helemaal goed gekomen want hij eet nu als een bootwerker.