10 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb deze en ruikt heel lekker! Ik was haar met de zeep en daarna met lotion masseer ik haar lekker in. Haar huisje reageert er goed op.

6 jaar geleden

Huidje*

6 jaar geleden

Ik vond het echt stinken 馃檲

6 jaar geleden

Heeeerlijk!! Zo jammer dat de olie eruit is.. hoop dat deze nog terug komt 馃檹馃徏
Ruikt heerlijk 馃 Ikzelf ben rituals verslaafd 馃檴 van de doucheschuim tot de geurstokjes. De baby lijn is gewoon top . Ja het kost iets meer dan de gewone baby producties maar het is het echt waard naar mijn mening .

6 jaar geleden

Ik heb de baby spullen ook alvast staan. Vind het zo lekker ruiken (af en toe een snuifje). Daarnaast heb ik de buik cr猫me voor mama. Elke avond smeert mijn partner mijn buik ermee in en maakt dan tijdens het smeren contact met de kleine. (Hier ook een rituals verslaafde)

6 jaar geleden

Ik vind rituals heel lekker ruiken en de scrub vind ik fijn maar verder krijg ik van de douche gel echt een ontzettende droge huid. Voor mijn kindje ga ik straks neutrale producten gebruiken zonder parfum

6 jaar geleden

Ruikt lekker maar het is ontzettend geparfumeerd. Ik gebruik neutrale spullen (wasmiddel, badolie etc)

6 jaar geleden

Ons zoontje reageerde er heel heftig op! Roodheid en bultjes! Nu gebruik ik voor hem neutrale zeep zonder iets erin en het was gelijk over! Maar rituals is echt wel fijn spul! Helaas niet voor hem! Dus gebruik ik het maar ha! Wat een straf! 馃お

6 jaar geleden

Ik werk er zelf en ben weg van die geur馃槏 nog nooit gehoord dat de kleine er niet tegen kan, maar is altijd even proberen natuurlijk. Wil het zelf ook gaan gebruiken, hen gewoon niet te veel aangeschaft 馃槉