5 Reacties

5 jaar geleden

Mijn baby had dit ook.. Maar je zag ook dat hij er benauwd bij was. Ik denk dat als zij er niet benauwd bij is en het verder goed doet. Je er niks mee hoeft te doen. Volg je moeder hart!! Mijn moeder hart heeft het leven van mijn baby gered

5 jaar geleden

Mijn baby had dit ook.. Maar je zag ook dat hij er benauwd bij was. Ik denk ...
Jeetje, dat klinkt heftig. Wat was het uiteindelijk als ik vragen mag?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Mijn zoon van 8 maanden heeft dit ook precies hetzelfde, vooral na het drinken van zijn fles, heb toch 2 keer even door de huisarts even naar z'n longetjes laten luisteren.alles goed.de huisarts (en cb) zeiden dat dit heel normaal is voor baby's onder 1 jaar omdat ze nog niet hard genoeg het weg kunnen hoesten. Het slijm blijft gewoon hoog zitten bij sommige baby's.maar idd volg je gevoel
1 dochter van mij heeft dit gehad . En ik ben met haar naar de kine gegaan . Die klopte de slijmpjes los . En verder neusje spoelen (regelmatig ! ) ❤️

5 jaar geleden

Jeetje, dat klinkt heftig. Wat was het uiteindelijk als ik vragen mag?
In cyste bij zijn stem banden