32 Reacties

3 jaar geleden

Als ik naar de specificaties van je box kijk staan er 2 diameters in. Eentje van 102 en eentje van 95. Aangezien bopita's eigen rondo boxkleden 95cm zijn, moet je denk ik 95cm hebben 😊 dan heb je keuze genoeg.

3 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Als ik naar de specificaties van je box kijk staan er 2 diameters in. Eentj ...
Ik heb dus net 95CM geprobeerd maar was te klein..

3 jaar geleden

Misschien een op maat laten maken?

3 jaar geleden

Misschien een op maat laten maken?
Weet jij waar dat kan?

3 jaar geleden

Bopita zelf verkoopt matrassen en boxkleden op 95cm doorsnee zag ik. Heb je die al geprobeerd? Misschien scheelt het per merk net iets

3 jaar geleden

Bopita zelf verkoopt matrassen en boxkleden op 95cm doorsnee zag ik. Heb je ...
Nee niet geprobeerd wel van ander merk, maar bopita heeft geen grijze kleur alleen wit achtig

3 jaar geleden

Hier zelf een boxkleed gemaakt voor deze box

3 jaar geleden

Reactie op Liefsmaike

Hier zelf een boxkleed gemaakt voor deze box
Ook 102 cm?

3 jaar geleden

Is die 102 niet de omtrek? 🤗 meeste boxen hebben standaard matras maar van 95 doorsnede. Meyco heeft daarvoor leuke boxkleden

3 jaar geleden

Reactie op kayvw

Is die 102 niet de omtrek? 🤗 meeste boxen hebben standaard matras maar van ...
Ik heb het zelf ook even gemeten en was 102. heb 2 boxkleden gehad van 2 merken en allebei net te klein.. heel jammer. Dit staat er bij: Hoogte: 73 cm, breedte: dia 201 / dia 95 cm , diepte: dia 102 / dia 95 cm

3 jaar geleden

Zelf laten maken! Bijv Baby love Tiano, een vrouw die zelf boxkleden etc naait. Je kunt helemaal kiezen hoe je het wilt en de prijs valt serieus mee.

3 jaar geleden

Lieffies

3 jaar geleden

A La Regina 👌🏻

3 jaar geleden

Hier via marktplaats een boxkleed laten maken, kon je helemaal zelf samenstellen. Erg blij mee😁

3 jaar geleden

Reactie op Stephxj

Hier via marktplaats een boxkleed laten maken, kon je helemaal zelf samenst ...
Heb je ook 102cm?

3 jaar geleden

Ik heb mijn boxkleed besteld bij: https://www.rekel-shop.nl/product/rond-boxkleed/ Zij maken ze op bestelling en doen ook afwijkende maten. Heel tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op melxsss

Heb je ook 102cm?
Ik heb 95cm, dit werd aangeraden door de verkoper. Ook kon ik kiezen aan touwtjes aan de rand, zodat je het goed vast kunt maken. Dit heb ik niet gedaan, waardoor ze nu regelmatig onder het kleed ligt te spelen 😅 Zo te zien hebben we wel dezelfde gave box, nogsteeds erg blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Stephxj

Ik heb 95cm, dit werd aangeraden door de verkoper. Ook kon ik kiezen aan to ...
Huh ik had dus 95cm besteld 2x en in de box gedaan maar dan komt die te klein..? Hij sluit niet goed aan de randen

3 jaar geleden

Reactie op melxsss

Huh ik had dus 95cm besteld 2x en in de box gedaan maar dan komt die te kle ...
Heb je deze ook nagemeten? Niet dat ze zeggen 95cm maar dat die net wat kleiner uitvalt? Erg vreemd iig

3 jaar geleden

Reactie op Stephxj

Hier via marktplaats een boxkleed laten maken, kon je helemaal zelf samenst ...
Ik zie dat die bij jou wel er helemaal in past wat raar.. bij mij lukt 95cm niet dat is echt te klein