13 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook een Dooky voor aan de Maxi-Cosi.
Ik heb alle ringen aan de cover hangen en niet aan het 'handvat'

5 jaar geleden
Reactie op TrotseMamaVanDean
Ik heb alle ringen aan de cover ...

Van de bovenkant

5 jaar geleden
Reactie op TrotseMamaVanDean
Ik heb alle ringen aan de cover ...

Dankjewel voor je reactie. Blijft dat wel goed zitten? Knappen die elastiekjes van het zwarte doek niet continue van de stang af door de doek die eraan hangt ?
5 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie. Blijft dat wel goed zitten? Knappen die elastiek ...
Zoals de doek op de foto hangt blijft hij hangen, maar gebruik de Maxi-Cosi enkel voor in de auto.
Op de buggy heb ik er ook eentje hangen, daar geraakte die wel over de stang dus die hangt iets steviger vast als ik de cover gebruik.
5 jaar geleden
Andere mensen nog tips voor veilige zonwerende doeken voor de maxi cosi?
5 jaar geleden
Reactie op Jxx
Ik heb ook de pebble en hetzelfde probleem. Kan ze er wel met moeite omhang ...
Inderdaad ! Nog mensen met andere tips ?
5 jaar geleden
Ik gebruik g茅茅n doeken om schaduw te maken. De temperatuur loopt namelijk extreem hard op in de kinderwagen/Maxi-Cosi als je de voorkant dicht maakt. Je kan beter gewoon werken met een parasolletje voor de kinderwagen. De Maxi-Cosi is toch alleen voor korte stukjes in de auto ivm het mogelijk dichtklappen van de luchtpijp bij oververmoeidheid van de baby.
5 jaar geleden
Ik gebruik van de swaddle clips van Lodger en dan een hydrofiele doek erover. En dan een beetje zo spannen dat er wel goede ventilatie is natuurlijk voor de veiligheid
5 jaar geleden
Ik gebruik deze ringen ipv de meegeleverde ringen, past goed en blijft prima zitten (en met de rest wordt enthousiast gespeeld hier 馃榿)

5 jaar geleden
Reactie op Cooking Baby Nr3
Ik gebruik g茅茅n doeken om schaduw te maken. De temperatuur loopt namelijk e ...
Daarom gebruik ik ook geen doeken 馃槈. Zoek een andere veilige manier. Hij zit bij mij altijd in de maxi cosi, weinig in de kinderwagen (behalve als ik een eind ga lopen. Ik ga nooit lang weg dus hij zit niet lang in de maxi cosi. Parasolletje heb ik nog niet naar gekeken, kan ik wel eens opzoeken.
5 jaar geleden
Reactie op LindaLinda
Ik gebruik deze ringen ipv de meegeleverde ringen, past goed en blijft prim ...

Ah goeie tip, dankje !