8 Reacties

4 jaar geleden

2e handse schoentjes kan ze dan naar de opvang aan bv, niemand ervaring mee? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Suus86-24

2e handse schoentjes kan ze dan naar de opvang aan bv, niemand ervaring mee ...
Beide bevielen mij prima. Maat was geloof ik het zelfde
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik ben naar een speciaalzaak gegaan voor kids. Daar hebben ze mijn kind helemaal geobserveerd en gemeten. Uiteindelijk shoesme en we zijn heel tevreden. Ook mega leuke 😅

4 jaar geleden

Waar Shoesme in 22 echt nog te groot waren, moesten we Bunnies al wel in 22 halen. Maar of dit altijd geldt weet ik niet!

4 jaar geleden

Ik kan er geen wijs uit. Heb ook 2e hands shoesme gekocht. Van de ene is mt 18 te klein, van de andere veel te groot! Verschilt zo enorm per schoentje!

4 jaar geleden

Bedankt voor de reacties 👍🏻

2 jaar geleden

Hey, iemand een idee hoe de maten vallen? Eerder klein of groot? Ik ben naar een schoenenwinkel in de buurt geweest maar ze hebben geen shoesme, nergens hier eigenlijk. ik wil er dus online bestellen. Onze peuter heeft maatje 18 heb ik in de schoenenwinkel ontdekt. Bestel ik dus gewoon een 18 of beter een 19?

2 jaar geleden

Reactie op Avdpee

Hey, iemand een idee hoe de maten vallen? Eerder klein of groot? Ik ben naa ...
Schoesme heeft een meet systeem, daar betaal je dus wel extra voor. In onderstaande link ook een overzicht waar shoesme schoenen verkocht worden. https://www.shoesme.nl/maatadvies