34 Reacties

4 jaar geleden

Bij de kwantum hebben ze heeeele leuke berenbordjes 😍😍

4 jaar geleden

Ja het is duurder maar je hebt in principe ook niet veel nodig. Ik heb gewacht tot ezpz ergens in de aanbieding was. Vaak niet de hipste kleurtjes.

4 jaar geleden

Zag trouwens van de week ook bij de Wibra of zeeman dat ze het voor cheap hebben

4 jaar geleden

Je hebt gelukkig niet veel nodig, je kan ook nog naar Liewood kijken en mushie. Misschien vind je iets in de sale.

4 jaar geleden

Ik had allemaal mooie dingen van Mushie gekocht maar na een paar maanden smaakte al het eten dat eraf kwam naar siliconen :(

4 jaar geleden

Reactie op Nootje2020

Ik had allemaal mooie dingen van Mushie gekocht maar na een paar maanden sm ...
Ohh echt? Wat gebruik je nu?

4 jaar geleden

Reactie op Paige

Bij de kwantum hebben ze heeeele leuke berenbordjes 😍😍
Ga ik eens even naar kijken!

4 jaar geleden

Wij hadden ze gewoon van ali express, even goed, fractie van de prijs

4 jaar geleden

Kijk eens bij jutenjulie.nl Allemaal organische spullen en zij heeft ook veel siliconen dingen. Soms is ze zelf niet tevreden over de kleur en dan verkoopt ze het in de sale!

4 jaar geleden

Reactie op Paige

Zag trouwens van de week ook bij de Wibra of zeeman dat ze het voor cheap h ...
Dat is voornamelijk Chinees en niet altijd gekeurd dus dat is ook niet wat ze wil

4 jaar geleden

Dat is voornamelijk Chinees en niet altijd gekeurd dus dat is ook niet wat ...
Bij de wibra en zeeman moet het gekeurd zijn anders mogen ze het niet verkopen!!!

4 jaar geleden

Reactie op 1996

Bij de wibra en zeeman moet het gekeurd zijn anders mogen ze het niet verko ...
Ik heb inside informatie dat ze het niet helemaal nauw nemen daar.

4 jaar geleden

Zeeman en Wibra 😅 prima spul

4 jaar geleden

Ik heb inside informatie dat ze het niet helemaal nauw nemen daar.
Dat klopt dan niet want ze zijn gwn wettelijk verplicht om dingen te verkopen die de keurmerken hebben en zeker voor kinderen

4 jaar geleden

Dat is voornamelijk Chinees en niet altijd gekeurd dus dat is ook niet wat ...
Snap nooit zo goed dat bij de goedkopere winkels het meteen Chinees wordt genoemd terwijl dit heel vaak niet zo is. En wie zegt dat het dure servies niet in China wordt gemaakt? Hoe weet je 100% zeker dat dit oké is? Dit kan ook elke webwinkel wel beweren. Zeeman en wibra zijn grote bekende ketens, het zou nadelig zijn voor hun bekendheid als ze onveilige spullen zouden verkopen.

4 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Ohh echt? Wat gebruik je nu?
We gebruiken nu sinds een maand of 2 de plastic bordjes van Ikea... Tot nu toe tevreden over maar even afwachten hoe deze er over een paar maanden aan toe zijn!

4 jaar geleden

Snap nooit zo goed dat bij de goedkopere winkels het meteen Chinees wordt g ...
Is ook in China gemaakt merendeel wordt in China gemaakt echter bij het ene bedrijf zijn ze wat strenger dan het andere. Ik heb als expediteur gewerkt en daar kwamen ook de grote namen voorbij die importeerde. Maar sommige bedrijven ook de wat grotere zijn wat laks in hun zaakjes. Niet voor niks zijn er dus ook terugroep acties als het allemaal zo veilig was hadden we dat minder of gewoon niet

4 jaar geleden

Wat in de EU verkocht wordt moet aan de Europese regels voldoen. Dus zolang jij niet bij Alie express of iets dergelijks besteld voldoet het aan alle regels. Er zal dan ook altijd een CE keurmerk op zitten. Dat betekent niet dat sommige merken niet beter of slechter zijn natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Ber22

Wat in de EU verkocht wordt moet aan de Europese regels voldoen. Dus zolang ...
Het klopt dat dit verplicht is. Maar aangezien het niet opgevolgd wordt gebeurt dit niet altijd. Recent nog bij radar geweest. Werden verboden producten (onveilig kinderspeelgoed) op bol.com verkocht en er werd niet ingegrepen 😟.

4 jaar geleden

Reactie op Nootje2020

We gebruiken nu sinds een maand of 2 de plastic bordjes van Ikea... Tot nu ...
De Kalas lijn?