34 Reacties
4 jaar geleden
Ik had allemaal mooie dingen van Mushie gekocht maar na een paar maanden smaakte al het eten dat eraf kwam naar siliconen :(
4 jaar geleden
Reactie op Paige
Zag trouwens van de week ook bij de Wibra of zeeman dat ze het voor cheap h ...
Dat is voornamelijk Chinees en niet altijd gekeurd dus dat is ook niet wat ze wil
4 jaar geleden
Reactie op 1996
Bij de wibra en zeeman moet het gekeurd zijn anders mogen ze het niet verko ...
Ik heb inside informatie dat ze het niet helemaal nauw nemen daar.
4 jaar geleden
Dat is voornamelijk Chinees en niet altijd gekeurd dus dat is ook niet wat ...
Snap nooit zo goed dat bij de goedkopere winkels het meteen Chinees wordt genoemd terwijl dit heel vaak niet zo is. En wie zegt dat het dure servies niet in China wordt gemaakt? Hoe weet je 100% zeker dat dit oké is? Dit kan ook elke webwinkel wel beweren.
Zeeman en wibra zijn grote bekende ketens, het zou nadelig zijn voor hun bekendheid als ze onveilige spullen zouden verkopen.
4 jaar geleden
Reactie op Kiwinasje
Ohh echt? Wat gebruik je nu?
We gebruiken nu sinds een maand of 2 de plastic bordjes van Ikea... Tot nu toe tevreden over maar even afwachten hoe deze er over een paar maanden aan toe zijn!
4 jaar geleden
Snap nooit zo goed dat bij de goedkopere winkels het meteen Chinees wordt g ...
Is ook in China gemaakt merendeel wordt in China gemaakt echter bij het ene bedrijf zijn ze wat strenger dan het andere.
Ik heb als expediteur gewerkt en daar kwamen ook de grote namen voorbij die importeerde.
Maar sommige bedrijven ook de wat grotere zijn wat laks in hun zaakjes.
Niet voor niks zijn er dus ook terugroep acties als het allemaal zo veilig was hadden we dat minder of gewoon niet
4 jaar geleden
Wat in de EU verkocht wordt moet aan de Europese regels voldoen. Dus zolang jij niet bij Alie express of iets dergelijks besteld voldoet het aan alle regels. Er zal dan ook altijd een CE keurmerk op zitten. Dat betekent niet dat sommige merken niet beter of slechter zijn natuurlijk.
4 jaar geleden
Reactie op Ber22
Wat in de EU verkocht wordt moet aan de Europese regels voldoen. Dus zolang ...
Het klopt dat dit verplicht is. Maar aangezien het niet opgevolgd wordt gebeurt dit niet altijd. Recent nog bij radar geweest. Werden verboden producten (onveilig kinderspeelgoed) op bol.com verkocht en er werd niet ingegrepen 😟.